تلفن همراه

گوشی میان رده هواوی Y7 پرو 2019 رونمایی شد

هواوی Y7 پرو 2019

گوشی جدید میان رده هواوی، هواوی Y7 پرو 2019 با سایز بزرگ تر و باتری قوی تر از نسبت به نسخه قبلی خود رونمایی شد. در ادامه قیمت، طراحی، مشخصات فنی و سایر جزییات این گوشی را بررسی خواهیم کرد.

هواوی Y7 پرو 2019

در طول چند ماه منتهی به پایان سال 2018 میلادی، هواوی سنگ تمام گذشت و چند سری از گوشی های پرچم دار و میان رده خود را به بازار معرفی کرد. این گوشی بعد از معرفی هواوی پی اسمارت، امروز از سری جدید میان رده خود یعنی، هواوی Y7 پرو 2019 رونمایی کرد. این گوشی را از نظر قیمت و طراحی، می توان یکی از بهترین میان رده های جدید سری هواوی نامید.

شاید این دو گوشی از نظر ظاهری شباهت‌های بسیاری داشته باشند، ولی از حیث مشخصات سخت افزاری، ما با یک دستگاه کاملا متفاوت روبه‌رو هستیم. دستگاه از تراشه اسنپدراگون 450 قدرت می‌گیرد و نمایشگر 6.26 اینچی LCD با وضوح +HD مسئویت نمایش محتوا را در آن بر عهده دارد.

همچنین این گوشی دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. هواوی در این نسخه میان رده خود، دوربینی دوگانه متشکل از سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی با لنز f/1.8 و سنسور 2 مگاپیکسلی عمق، مسئولیت ثبت تصاویر را به کار گرفته است. مدل جدید هواوی Y7 پرو با دوربین 16 مگاپیکسلی جلویی خود، سلفی‌بازان را ناامید نخواهد کرد و کاربران می‌توانند تصاویر و لحظه‌های مختلف را با کیفیتی بالا ثبت کنند.

روی این دستگاه سیستم عامل اندروید اوریو 8.0 راه اندازی شده و همچنین طبق معمول رابط کاربری همه دستگاه های هواوی، رابط کاربری این دستگاه نیز سری EMUI از نسخه 8.2 است که جدیدترین نسخه این رابط کاربری به شمار می رود. به علاوه، نیروی مورد نیاز دستگاه به وسیله یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد. به منظور کاهش قیمت، اسکنر اثر انگشت حذف شده است و در عوض، کاربران می‌توانند از نسخه ساده‌تر سیستم تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی استفاده کنند. اتصالات وای 7 پرو 2019 نیز به بلوتوث 4.2 و وای فای 2.4 گیگاهرتز محدود شده است.

هواوی Y7 پرو 2019

این گوشی میان رده از نظر قیمتی نسبت به امکانات موجود روی آن یکی از بهترین قیمت های موجود فعلی حال حاضر بازار را دارد. به نظر می رسد این گوشی در حال حاضر قیمتی برابر 170 دلار داشته باشد. پیش فروش این دستگاه نیز در بازار جهانی آغاز شده.علاقه‌مندان می‌توانند وای 7 پرو سال 2019 را از تاریخ 5 ژانویه (15 دی) دریافت کنند. افرادی که این گوشی را پیش‌خرید می‌کنند نیز یک اسپیکر بلوتوثی را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

شاید به جرات بتوان گفت که شرکت هواوی، اپل را کنار زده و به عنوان دومین شرکت تولید کننده کننده گوشی های دنیا، جای خود را در این رتبه نیز استوار کند، این شرکت با تولید در سه سری قیمتی، پرچمدار، میان رده، و ارزان قیمت طی هر 3 ماه گوشی های متنوعی به بازار عرضه می کند و همچنین یکی از شرکت های پیشرو در تولید و عرضه تکنولوژی های جدید گوشی های هوشمند موجود در بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *