اخبار, تلفن همراه

رندر گوشی گوگل پیکسل 4a در گوگل منتشر شد اما رونمایی آن رسمی نشده است

گوگل پیکسل 4A

گوگل پیکسل 4a ابتدا در اوایل ماه مه در Google I / O معرفی شد اما معرفی اصلی به دلایل واضح به تأخیر افتاده است. برنامه رونمایی از آن قرار بود امروز – 13 ژوئیه – برگزار شود ، اما بعداً گوگل نیز این نقشه ها را کنار گذاشت.

گوگل هنوز پیکسل 4a را به صورت رسمی معرفی نکرده است

گوگل پیکسل 4A

علی رغم معرفی گوشی های هوشمند امروز ، تیمی که فروشگاه Google Store کانادایی را اداره می کند (از طریق 9To5Google) جلوتر رفت و یک تصویر رسمی ارائه شده از گوگل پیکسل 4a را در Just Black منتشر کرد که به نظر می رسد تنها رنگ موجود در زمان راه اندازی است.
ارائه دهنده مورد نظر چیز جدیدی را نشان نمی دهد زیرا ، همانطور که می دانید ، مشخصات فنی کامل این دستگاه قبلاً در کنار خواهر و برادر Google Pixel 4a XL کنسول شده اش ، کاملاً فاش کرده است. با این حال ، این اولین تصاویر رسمی از تلفن هوشمند است و جزئیات بسیاری را تأیید می کند.

برخی از نکات برجسته شامل حضور ماژول دوربین مربعی در پشت است که در آن یک سنسور منفرد و یک فلاش LED قرار دارد. همچنین در پنل پشتی پلاستیکی یک اسکنر اثر انگشت مجهز به عقب نیز وجود دارد.

از طرف دیگر جلوی گوگل پیکسل 4a مجهز به صفحه نمایش پانچ سوراخ 5.8 اینچی است که به ظاهر از حاشیه های یکنواخت برخوردار است. تمی که گوگل از آن استفاده کرده است ، تأییدکننده این مارک تجاری و برنامه های اصلی آن برای معرفی دستگاه در Google I / O در تاریخ 12 ماه مه است.

سایر جزئیات عبارتند از بلندگو در گوش در امتداد لبه قاب ، یک صدا بلندگو در سمت راست و یک کلید پاور نعناع رنگ در بالای دومی.

 

نسخه 5G چه شد؟

گوگل پیکسل 4A

هفته گذشته ، رندرهایی که از آنها به عنوان گوگل پیکسل 5 و گوگل پیکسل 5 XL یاد می شد به صورت آنلاین ظاهر شد. در ابتدا شک و تردید وجود داشت ، اما به نظر می رسد که هر دو تلفن هوشمند موجود در رندرهای منتشر شده وجود دارد.

با این حال ، در حالی که انتظار می رود گوگل پیکسل 5 با آن مارک تجاری راه اندازی شود ، ممکن است گوگل پیکسل 5 XL در واقع گوگل پیکسل 4a (5G) باشد که شباهت ها را با گوگل پیکسل 4a XL لغو شده توضیح می دهد.

باید از Snapdragon 765 مانند پرچمدار گوگل پیکسل 5 استفاده کرده و صفحه نمایش پانچ سوراخ 6.1 اینچی را با حاشیه های یکنواخت ارائه دهید. همچنین یک عقب دوربین بزرگتر در قسمت عقب دیده می شود که در آن خانه ها و فلاش LED و دو دوربین به جای تنها یک قرار دارند.
متأسفانه ، هیچ سخنی درمورد چقدر هزینه راه اندازی آن هنگام یا زمانی که گوگل قصد دارد آن را اعلام کند ، وجود ندارد. منطقی ترین مورد ، مقدمه ای در کنار مدل استاندارد خواهد بود ، اما به نظر می رسد استراتژی گوگل امسال بسیار کثیف باشد، بنابراین هر چیزی ممکن است.

گوگل پیکسل 4A
تفاوت گوگل پیکسل 4a و گوگل پیکسل 5

Google Pixel 5 و Pixel 4a (5G) هر دو قرار است توسط اسنپدراگون 765 تغذیه شوند اما تنها یکی از دستگاه ها به عنوان یک مدل برتر قرار می گیرد. در حالی که احتمالاً Google Pixel 4a (5G) ساخت پلاستیک ارائه می دهد ، انتظار می رود پیکسل 5 از شیشه و آلومینیوم حک شده باشد.

احتمالاً دستگاه رده بالا پشتیبانی شارژ بی سیم و همچنین دوربین دوگانه ای برتر را ارائه می دهد. این ویژگی ها باید به آن اجازه دهند که به عنوان یک رقیب مستقیم بیشتر در سری آیفون 12 آیفون و سایر مدل های پرچمدار بودجه قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *