اخبار, تلفن همراه

مشخصات فنی دقیق تر گوشی گیمینگ لنوو لژیون منتشر شد

گوشی گیمینگ لنوو لژیون

لنوو لژیون در تاریخ 22 ژوئیه به طور رسمی رونمایی می شود ، اکنون این شرکت با چند تیزر انتخابی ، مشخصات فنی دقیقتری از گوشی گیمینگ جدید لنوو لژیون منتشر کرده است. جدیدترین برنامه ها از مزایای نمایشگر 144 هرتز برای بازی استفاده می کند. البته این گوشی به طور کاملاً رسمی معرفی نشده، اما مشخصات فنی آن به طور جزیی فاش شده است.

مارک لنوو لژیون به سخت افزار بازی،از دسک تاپ از طریق لوازم جانبی و حالا هم از تلفن نیز انجام می شود. و همانطور که می توانید تصور کنید نمایشگرهای 144 هرتزی برای افزایش وضوح در بازی های سریع قدم ، موضوعی مشترک در بین محصولات این برند است.

این ویدئو تصاویر پس زمینه با مضمون فیلم انتقام جویان را به همراه ویجت نشان می دهد که سرعت فرکانس CPU و GPU را نشان می دهد. یک صفحه مشخصات در تنظیمات وجود دارد که برخی از گزینه های شگفت آور را نیز درون صفحه  نشان می دهد.

این چیپست فقط “Snapdragon 865” نامگذاری شده است و به نظر می رسد که نسخه اسنپدراگون پلاس روی این گوشی سوار شود. اما رم را بررسی کنید – فقط 6 گیگابایت LPDDR5. عجیب است که گوشی گیمینگ که قرار است رقیب اصلی گلکسی نوت 20 اولترا و گوشی ایسوس راگ فون 3 باشد ، فقط به 6 گیگابایت رم مجهز است. 128 گیگابایت UFS 3.0 نیز ذخیره سازی فوق العاده ای نیست و از این گزینه بهتر نیز در بازار موجود خواهد بود.

لنوو اظهار داشته است که نسخه حرفه ای تری از این گوشی وجود دارد ، بنابراین این مدل وانیلی خواهد بود. انتظار می رود نسخه پرو دارای حافظه 16 + 512 گیگابایت (UFS 3.1 برای بوت شدن) باشد. بنابراین لنوو تصمیم گرفته لنوو لژیون را برای گیمر هایی که امکان پرداخت هزینه اضافه تر و مازاد برای خرید یک گوشی تمام عیار را ندارند نیز عرضه کند.

مشخصات فنی گوشی لنوو لژیون

گوشی گیمینگ لنوو لژیون

مشخصات قابل توجهی برای این گوشی در نظر گرفته شده است، مانند شارژ سریع 90 وات ، که در تمام گوشی های لژیون نمایش داده می شود. این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی شارژ می شود.

بلندگوهای دوگانه با درایور 65 میلی متر باید صدای تکان دهنده ای تولید کنند. توسط uEngine با موتورهای خطی دوتایی برای بازخورد haptic کمک می شود. و سپس نرخ تجدید 144 هرتز وجود دارد ، البته با نرخ نمونه گیری لمسی 270 هرتز همراه است تا تلفن بتواند در سریعترین زمان ممکن نسبت به ورودی های شما واکنش نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *