اخبار, تلفن همراه

شارژر 125 وات اوپو رونمایی شد ، منتظر شارژ شدن گوشی در عرض 15 دقیقه باشید

شارژر 125 وات اوپو

شارژر 125 وات اوپو به صورت غیر رسمی و با یک تیزر رونمایی شد. این شارژر می تواند گوشی هایی با باتری 4000 میلی آمپر ساعت را در کمتر از نیم ساعت شارژ کند.

در دنیای پر سرعت امروز ، فناوری با سرعت دیوانه وار در حال پیشرفت است ، اما یک زمینه خاص وجود دارد که به نظر من هنوز هم عقب مانده است. باتری وسایل الکترونیکی خود را تقریباً هر روز شارژ می کنیم ، و تولید کنندگان یک راه حل جالب برای آسان تر کردن زندگی ما پیدا کرده اند – شارژرهای سریع. و در حالی که اپل و سامسونگ رویکرد محافظه کارانه را اتخاذ می کنند ، مارک چینی OPPO به سرعت در حال پیشرفت در تکنولوژی شارژ سریع است . این شرکت یک تیزر ویدیویی رمزنگاری را در توییتر خود منتشر کرد و به ظرفیت شارژ گسترده 125W در شارژر سریع بعدی خود اشاره کرد.

شارژر 125 وات اوپو

شارژر 125 وات اوپو

شارژر Flash Flash SuperVOOC 2.0 OPPO دارای 65W توان است و قبلاً در داخل تلفن هوشمند OPPO Reno Ace اجرا شده است. شیائومی در اوایل سال جاری میلادی از فناوری شارژ 100W با نام “Super Charge Turbo” خبر داد که می تواند باتری تلفن هوشمند 4000mAh را از 0٪ تا 50٪ در همان 7 دقیقه شارژ کند. سپس ، 10 دقیقه شارژ مجدد تلفن را به 100 درصد می رساند ، به این معنی که دارندگان می توانند فقط 17 دقیقه دستگاه های خود را به طور کامل شارژ کنند. اکنون به نظر می رسد OPPO سعی خواهد کرد تاج شارژ خود را به عقب برگرداند.

اطلاعیه رسمی برای این چهارشنبه 15 ژوئیه برنامه ریزی شده است. امیدهایتان را زیاد نگیرید. نمایش یک فناوری شارژ 125W به معنای این نیست که ما آن را بلافاصله در تلفن های هوشمند خود دریافت خواهیم کرد. در این مرحله ، شرکت های چینی فقط در حال نمایش هستند و تیزرهایی مانند این چیزی نیستند جز یک شیرین کاری روابط عمومی. با این وجود ، اگر بتوانیم در پنج دقیقه تلفن هایمان را از صفر تا 50 درصد شارژ کنیم که این امر باعث می شود گوشی هوشمند ما بسیار بهتر شود.

شارژر 125 وات اوپو

 

البته همانطور که می دانیم هر چه توان مصرفی یک شارژر بیشتر شود ، میزان گرمایش آن نیز افزایش پیدا می کند، برای هر 100 وات ، گرمای زیادی تولید می شود که خب مضر است، اما شرکت اوپو و سایر شرکت های تولید شارژر های سوپر فست شارژ برای حل این مشکل از سیستم های خنک کننده خاصی درون شارژر بهره گرفته اند که تا 25 درصد گرمای محفظه را کاهش می دهد.

شارژر 125 وات اوپو

نظر شما در مورد شارژر 125 وات اوپو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *