اخبار, تلفن همراه

مقایسه گوشی های هواوی p40 لایت ، موتو G پلاس و اوپو فایند X2

مقایسه هواوی p40 لایت ، موتو G پلاس

در این مطلب مقایسه گوشی های هواوی p40 لایت ، موتو G پلاس و اوپو فایند X2 را خواهیم داشت تا ببینیم بهترین گوشی 5G میان رده کدام است.

در حال حاضر شما می توانید حتی در بازار جهانی یک گوشی 5G را با قیمتی عالی تهیه کنید. ما قبلاً مقایسه ای بین تلفن های ارزان قیمت 5G فروخته شده در سطح جهان منتشر کرده ایم: ما گوشی به تازگی اعلام شده موتو G 5G پلاس را با ریلمی X50 5G و شیائومی Mi 10 لایت مقایسه کردیم. حال تصمیم گرفتیم تا مقایسه دیگری را انجام دهیم تا تلفنهای ارزان قیمت 5G که در بازار اروپا فروخته می شوند را درج کنیم. ما در مورد هواوی P40 لایت 5G و اوپو فایند x2 لایت صحبت می کنیم ، در صورت نیاز به 5G در بودجه ، دو گزینه عالی دیگر. بیایید ببینیم کدام وسیله بالاترین ارزش پول را دارد.

طراحی

مقایسه هواوی p40 لایت ، موتو G پلاس

با وجود موتو G 5G پلاس و هواوی P40 لایت 5G با نمایشگر سوراخ دار و اوپو فایند x2 لایت دارای یک دوربین سلفی ناچ قطره ای می باشد ، اوپو فایند x2 لایت گوشی مورد علاقه من در هنگام طراحی است. این محصول فشرده تر ، زیبا ، مینیمالیستی ، نازک تر و سبک تر از دو رقبایش است. بسیار ظریف است و استفاده از آن با یک دست راحت تر است. موتورولا موتو G 5G پلاس با مواد ارزان قیمت ساخته شده است ، اما در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است ، بنابراین از نظر کیفیت ساخت یک وسیله بسیار جالب است.

نمایشگر

اوپو فایند x2 لایت مقایسه صفحه نمایش را بدست می آورد زیرا صفحه نمایش AMOLED را همراهی می کند: برای کیفیت تصویر جالب تر و همچنین مصرف انرژی کمتر ، رنگ های درخشان تر و سیاه تیره تری ارائه می دهد. بلافاصله ، ما موتو G 5G پلاس را دریافت کردیم که صدور گواهینامه HDR10 و نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد ، اما دارای صفحه نمایش LCD کلاسیک است. هواوی P40 لایت 5G هم از نمایشگر AMOLED برخوردار نیست و هم از میزان تجدید بالایی برخوردار است ، اما هنوز هم با یک پنل LTPS بالاتر از حد متوسط ​​همراه است.

مقایسه هواوی p40 لایت ، موتو G پلاس

سخت افزار نرم افزار

در معیارها ، چیپست Kirin 820 که در هواوی P40 لایت 5G موجود است ، در واقع نتایج بالاتری از اسنپدراگون 765G توسط کوالکام به دست می آورد. با این حال ، بسیاری از افراد به دلیل ثبات ، سازگاری با تعدیل و موارد دیگر ، به تراشه های Qualcomm بیشتر اعتماد دارند. علاوه بر این ، هواوی P40 لایت 5G فاقد خدمات گوگل در خارج از سیستم است: در عوض ، با خدمات موبایل هواوی همراه است تا بتواند آنها را در بازار جهانی جایگزین کند. اگر به مزایای ذکر شده توجه نکنید ، می توانید به سراغ هواوی P40 لایت 5G بروید. اما من شخصاً اوپو فایند x2 لایت را با Snapdragon 765G خود انتخاب می کنیم که 2 گیگابایت رم بیشتر از هواوی P40 لایت 5G ارائه می دهد.

دوربین

هنگام انتخاب بین یکی از این دستگاه ها ، نباید خیلی روی دوربین ها تمرکز کنید. نه به این دلیل که آنها بد هستند ، بلکه به دلیل اینکه بخش های دوربین آنها کم و بیش در همان سطح قرار دارند. در هر حالت ، ما در مورد تلفن های دوربین متوسط ​​، متوسط ​​اما نه بالا صحبت می کنیم. توجه داشته باشید که با موتورولا موتورو G 5G پلاس بهترین دوربین های جلویی را بدست می آورید: یک سنسور دوتایی فوق العاده با وضوح 16 و 8 MP

مقایسه هواوی p40 لایت ، موتو G پلاس

باتری

موتورولا موتو G 5G پلاس با یک بار شارژ بسیار بیشتری دوام می آورد زیرا باتری نسبت به هواوی P40 لایت 5G و اوپو فایند x2 لایت باتری بزرگتر است. هواوی P40 لایت 5G در مقایسه سریع شارژ با قدرت 40W خود پیروز می شود و حتی از شارژ معکوس نیز پشتیبانی می کند.

قیمت

در بازار جهانی می توانید موتورولا موتو G 5G پلاس و هواوی P40 لایت 5G را با قیمت 399 یورو (450 دلار (4/64 GB و 6/128 GB) به ترتیب) دریافت کنید ، در حالی که اوپو فایند x2 لایت با قیمت 499 یورو / 564 دلار در پیکربندی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. در پایان روز ، ما نمی توانیم یک برنده قطعی انتخاب کنیم زیرا این امر بیشتر به نیاز کاربر بستگی دارد. اوپو فایند x2 لایت از طراحی عالی و صفحه نمایش AMOLED و همچنین دوربین های عقب بسیار زیبا و رم بیشتری برخوردار است. هواوی P40 لایت سرعت شارژ بالاتر و شارژ معکوس و همچنین چیپست عالی را ارائه می دهد. موتورولا موتو G 5G پلاس دارای دوربین های بسیار زیبا و ماندگاری باتری بیشتری است ، اما در پیکربندی پایه آن ، فقط 4/64 گیگابایت دارد. شما کدام یک را انتخاب می کنید؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *