اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی A کوانتوم سامسونگ با پردازنده QRNG معرفی شد

گلکسی A کوانتوم

سامسونگ و شرکت مخابراتی کره جنوبی SK Telecom امروز یک تلفن هوشمند جدید 5G با نام گلکسی A کوانتوم را معرفی کردند.

سامسونگ گلکسی A کوانتوم اولین گوشی هوشمند 5G جهان است که مجهز به چیپست تولید کننده شماره تصادفی کوانتومی (QRNG) است ، که توسط شرکت تابعه ID Telantom مستقر در سوئیس Quantique ساخته شده است.

چیپست این محصول QRNG SKT IDQ S2Q000 است و امنیت داده های گوشی را با استفاده از فناوری رمزگذاری کوانتومی برای تولید اعداد تصادفی و ایجاد کلیدهای غیرقابل پیش بینی ایجاد می کند.

این چیپست شامل یک LED و یک سنسور تصویر CMOS است که نور ساطع شده توسط دیود را تشخیص داده و اعداد تصادفی را تولید می کند. این شماره های تصادفی سپس برای تولید کلیدهای رمزنگاری و تقویت امنیت آنها به خدماتی که نیاز به شناسایی و صدور گواهینامه مانند برنامه های پرداخت تلفن همراه دارند ارائه می شود.

گلکسی A کوانتوم

تراشه QRNG کنار ، گلکسی A Quantum فقط یک Galaxy A71 5G rebranded است ، بدین معنی که شما می توانید یک Exynos 980 SoC ، صفحه نمایش 6.7 اینچی FullHD + Infinity-O Super AMOLED و یک خواننده اثر انگشت در صفحه نمایش دریافت کنید.

گلکسی A کوانتوم دارای یک UI مبتنی بر اندروید 10 است و در کل دارای 5 دوربین در جلو است – یک تیرانداز سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در قسمت پشتی که به واحدهای 12MP ultrawide ، 5MP ماکرو و واحد حسگر عمق 5MP وصل می شود.

 گلکسی A کوانتوم

گلکسی A کوانتوم

گلکسی A کوانتوم یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را با پشتیبانی از شارژ سریع 25W در اختیار دارد و دارای سه گزینه رنگی – مشکی ، نقره ای و آبی است. این دستگاه در یک پیکربندی 8 گیگابایتی / 128 گیگابایتی به قیمت KRW649،000 (530 دلار / 490 یورو) به بازار عرضه می شود و از 15 ماه مه با پیش فروش در 22 ماه مه در کره جنوبی پیش فروش خواهد بود.

کسانی که از قبل Galaxy Quantum را سفارش داده اند ، یک جفت گلکسی جوانه را به صورت رایگان دریافت می کنند ، و کسانی که آن را بعد از دوره پیش رزرو خریداری می کنند ، برای خرید گلکسی جوانه ها یک کوپن تخفیف به ارزش KRW50،000 (40 دلار / 38 یورو) دریافت می کنند. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *