اخبار, تلفن همراه

تصاویر رسمی گوشی آنر X10 هواوی منتشر شد

گوشی آنر X10 هواوی

گوشی آنر X10 5G هواوی به زودی به بازار عرضه می شود و رونمایی از آن برای هفته آینده در تاریخ 20 ماه مه برنامه ریزی شده است.تصاویر رسمی جدیدی از این گوشی در واقع یک دوربین پاپ آپ را نشان می دهد و در رنگ های سفید و آبی با رنگ سفید قرار می گیرد. طراحی الگوی در پشت پشت ، شاهد قطع مربع دوربین های سه گانه هستیم.

تصاویر رسمی گوشی آنر X10 هواوی

گوشی آنر X10 هواوی

این تلفن همچنین در وب سایت خرده فروش چینی Vmall درج شده است و نگاهی دقیق تر به طراحی آن می دهد. قیمت گذاری و مشخصات دیگر فاش نشده است.

در اخبار مرتبط ، Ishan Agarwal ، یک برگه مشخصات دقیق را برای آنر X10 5G به اشتراک گذاشته است ، کاملاً با خط کامل رنگ هایی که در آن ارائه خواهد شد. نرخ.

در قسمت پشتی یک سنسور اصلی سونی IMX600y 40MP در کنار یک تیرانداز فوق العاده 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 و ماژول ماکرو 2MP قرار دارد.
همچنین می توانیم ببینیم که این دستگاه از استاندارد IP5X در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و از MagicUI 3.1.1 بهره خواهد برد ، احتمالاً در بالای آندروید 10. این تلفن از چیپست Krin 820 5G در کنار 6 گیگابایت رم و حافظه 64/128 گیگابایتی بهره می برد. از طریق کارت حافظه NM هواوی گسترش یافت.

گوشی آنر X10 هواوی

پیش بینی می شود که این باتری با سرعت 3300 میلی آمپر ساعت وارد بازار شود و از شارژ سریع سیم با سرعت 22.5 وات پشتیبانی می کند. همچنین شایعاتی را در مورد X10 Pro 5G مشاهده کرده ایم که انتظار می رود یک دوربین پراسکوپ 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری 5 برابر اضافه کند اما هنوز هیچ تأیید رسمی از Honor ندیده ایم.

به طور حتم در سری آنر X هواوی ، پیشرفت های چشمگیری را هر ساله می بینیم. در سال 2019 که آنر 9X یکی از بهترین محصولات و پر فروش ترین محصولات این شرکت بود، امسال نیز آنر X10 که به خاطر هم نام نشدن با سری جدید شیائومی، به جای 10X به X10 نامگذاری شده، می تواند یکی از قدرتمند ترین گوشی های سری آنر ، زیر مجموعه شرکت هواوی باشد.

برای خرید لوازم جانبی هواوی به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *