اخبار, تلفن همراه

گوشی شیائومی پوکو F2 پرو با مشخصات یک پرچمدار ارزان قیمت رونمایی شد

شیائومی پوکو F2 پرو

پوکو F1 یک نمونه واقعی “قاتل پرچمدار” و در اصل یک پرچمدار بسیار ارزان قیمت بود. اکنون ، تقریباً دو سال بعد ، زمان آن فرا رسیده است سری جدید شیائومی پوکو F2 پرو با سخت افزار استثنایی رونمایی شود، در واقع ، به نظر می رسد که تغییر در دوره بوده و نه یک مسیر انحرافی ، زیرا مدل جدید در واقع یک Redmi K30 Pro است که دوباره تولید شده است.

گوشی شیائومی پوکو F2 پرو

پوکو F2 پرو با شروع آخرین چیپست ، لیست طولانی پیشرفتهایی را در مقایسه با F1 به همراه دارد. Snapdragon 865 بهترین تراشه از Qualcomm است و یکی از اولین تراشه هایی است که دارای درایورهای GPU به روز شده است و این ممکن است باعث افزایش طول عمر گوشی شود.

شیائومی پوکو F2 پرو

تأکید زیادی روی فناوری LiquidCool 2.0 شده که سه لایه دارد: گرافیت ، گرافن و سرانجام “Super VC”. آن محفظه بخار بزرگتر از تلفن های رقیب است ، که شیائومی می گوید خنک کنندگی کارآمد تر را فعال می کند.

F2 پرو اندروید 10 را با Poco Launcher 2.0 اجرا خواهد کرد. حالت تاریک در دسترس است ، که باید روی صفحه های AMOLED باشد.

اکنون فضای ذخیره سازی از 128 گیگابایت شروع می شود (دو برابر بیشتر از گذشته) و همچنین برای کسانی که می خواهند اطلاعات بیشتری داشته باشند ، یک گزینه 256 گیگابایتی نیز وجود دارد. به علاوه ، این سریع ذخیره سازی UFS 3.1 است ، از 2.1. امسال این واقعیت چیزی است که باید در نظر گرفت زیرا شیائومی شکاف microSD را محور کرده است.

علاوه بر چیپست جدید ، تنظیم دوربین جدید Poco F2 Pro ممکن است چیزی باشد که طرفداران Poco سخت را به روز می کند تا به روز شوند. دوربین اصلی دارای سنسور 1 / 1.72 اینچی با وضوح 64 مگاپیکسل است ، در حالی که پیکسل آن در 16 مگاپیکسلی با 1.6 میکرومتر پیکسل موثر است.

مشخصات فنی

این تلفن می تواند به دوربین زوم 2x که دارای سنسور 5 مگاپیکسلی و لنز 50 میلی متری است ، نزدیک شود و یا با دوربین 13 مگاپیکسلی گسترده شود. یک سنسور عمق 2MP نیز وجود دارد. دوربین ماکرو اختصاصی وجود ندارد , لنز دیگری جانشین آن شده است (این یک ماکرو تل است ، در واقع ، به شما اجازه می دهد تا در یک فاصله راحت 3-7cm عکس بگیرید).

چیپست قدرتمند تر ضبط 8K را با سرعت 30 فریم در ثانیه امکان پذیر می کند (اگر می خواهید در 8K شلیک کنید ، تلفن 256 گیگابایتی را می خواهید). همچنین ، فیلمهای 4K هم اکنون با سرعت 60 فریم در ثانیه قابل ضبط هستند.

دوربین نهایی در جلو است – یک لنز 20 مگاپیکسلی با مکانیسم پاپ آپ موتوری. این باعث می شود صفحه 6.67 اینچ کاملاً بی نظیر باشد. امسال این پنل Super AMOLED با پشتیبانی HDR + است ، بنابراین حتی اگر رزولوشن با کیفیت 1080p + باقی بماند ، می توانید انتظار افزایش کیفیت تصویر را داشته باشید. سوئیچ به AMOLED همچنین به خواننده اثر انگشت اجازه داد تا از زیر صفحه حرکت کند.

صفحه نمایش با 60Hz استاندارد بارگیری می شود ، اما سرعت نمونه گیری لمسی تا 180Hz افزایش یافته است. این تلفن دارای گواهی Widevine L1 است ، بنابراین می تواند محتوای HD را از Netflix ، Amazon Prime Video و سایر خدمات پخش کند.

شیائومی پوکو F2 پرو

در حالی که شیائومی شکاف microSD را از روی این گوشی برداشته اما جک هدفون 3.5 میلی متری را دست نخورده باقی گذاشت – ما می دانیم که بسیاری از شما به هدفون های بلوتوث اهمیتی نمی دهید. اگرچه این گوشی بلوتوث 5.1 را با aptX HD ارائه می دهد.

سرانجام ، ما به سمت باتری خود حرکت می کنیم – این باتری بزرگتر و سریع تر از گذشته است. ظرفیت به شارژ سریع تر 30 وات (از 18W) به 4،700 میلی آمپر ساعت (از 4000 میلی آمپر ساعت) افزایش یافته است.

قیمت

Poco F2 Pro برای نسخه 6/128 گیگابایتی 500 دلار / 500 یورو به صورت آنلاین عرضه می شود. همچنین نسخه ای با 8 گیگابایت رم و ذخیره 256 گیگابایتی با قیمت 600 یورو وجود دارد. این تلفن ابتدا در AliExpress و Gearbest در دسترس خواهد بود. می توانید امروز آن را سفارش دهید ، حمل و نقل باید از 19 ماه مه (یک هفته از این زمان) شروع شود.

این شرکت به توزیع کنندگان آنلاین دیگر می رسد – از آمازون از طریق Lazada و Shopee گرفته تا JD و موارد دیگر. این تلفن همچنین از طریق سایت رسمی Poco.net به فروش می رسد و این تیم در تلاش است F2 Pro را در فروشگاه های آفلاین نیز در دسترس قرار دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *