اخبار, تلفن همراه

تصاویر گوشی هواوی میت 40 با دوربین پنج گانه منتشر شد

هواوی میت 40

هواوی میت 40 اخیراً در یک طرح مفهومی جدید منتشر شده رونمایی شده است. دستگاه جدید هواوی جدیدترین پرچمدار غول فناوری چینی خواهد بود که با طراحی نمایشگر دوربین در کنار صفحه نمایش لبه خمیده عرضه می شود.

هواوی میت 40

هواوی میت 40

Huawei Mate 40 با نگاهی به رندر کانسپت آن، یک دوربین عکاسی پنج گانه را در قسمت عقب در یک ماژول مدور ارائه می دهد. این سیستم دوربین حلقه شبیه به سیستم ورزشی موجود در سری Mate 30 است و همچنین مطابق با نشت طراحی های مختلفی است که قبلاً پوشش داده بودیم. با حرکت به جلو ، یک بدنه تمام صفحه مشاهده می شود که هیچ سوراخ پانچ یا دوربین سلفی پرشده قابل رویت نیست. این ممکن است بدان معنا باشد که Mate 40 اولین گوشی هوشمند هواوی خواهد بود که از دوربین زیر نمایشگر برخوردار است. بنابراین باید منتظر یک گوشی فوق استثنایی و بی نظیر باشیم.

جنبه جالب دیگر در مورد ارائه مفهوم نشت شده نمایشگر است. Mate 40 در تصاویر یک نمایشگر بزرگ و دارای لبه خمیده در قسمت جلویی را نشان می دهد که دارای یک شکاف و چانه غیرقابل تشخیص است. صفحه نمایش طرفین دستگاه را گرد می کند و در لبه ها خمیده است. درگاه USB Type C نیز در قسمت پایین قرار دارد که توسط یک کوره بلندگو تنها و یک شکاف سیم کارت قرار دارد.

تصاویر هواوی میت 40

گوشی جدید هواوی

متأسفانه ، این مفهوم رندر هنوز یک نشت است و به احتمال زیاد از جهات دیگری نادرست است. هواوی هنوز هیچ جزئیات رسمی در مورد پرچمداران پریمیوم برتر خود ارائه نکرده است ، بنابراین این گزارش احتمالا با تغییرات دیگر در آینده نزدیک همراه خواهد بود. همانطور که می دانید سری جدید پرچمدار هواوی با پردازنده کایرین 1020 عرضه می شود که قدرتمندترین سری تراشه هواوی در سال 2020 به شمار می رود و تولید انبوه آن از بهمن ماه سال 98 آغاز شده است.

برای خرید لوازم جانبی گوشی هواوی ، به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *