اخبار, تلفن همراه

تست باتری وان پلاس 8 پرو با صفحه نمایش 120 و 60 هرتز

تست باتری وان پلاس 8

در این مطلب می خواهیم تست باتری وان پلاس 8 پرو در زمان صفحه نمایش 120 هرتز و 60 هرتز را انجام دهیم و ببینیم که آیا تفاوتی بین عملکرد باتری در این دو نوع صفحه نمایش وجود دارد یا خیرد.

وان پلاس 8 پرو در اینجا قرار دارد و پیشرفته ترین تلفنی است که این شرکت تاکنون ساخته است: کیفیت صفحه نمایش پیشرو در صنعت ، عملکرد فوق العاده سریع با سرعت تازه سازی 120 هرتز و در نهایت دوربینی که می تواند با بهترین ها نبرد کند.

اما عمر باتری چطور است؟ وان پلاس 8 پرو با بزرگترین باتری موجود در تلفن وان پلاس نیز همراه است ، اما انتظار می رود که با توجه به ویژگی های جدید جالب این باتری نیز سریعتر تخلیه شود.

برای درک بیشتر در مورد عمر باتری وان پلاس 8 پرو ، آن را از طریق تست باتری انجام می دهیم و در زیر می توانید نتایج را پیدا کنید. اما ابتدا اجازه دهید نگاهی اجمالی به مشخصات باتری بیندازیم.

 

تست باتری وان پلاس 8 پرو :

 

ظرفیت باتری 4،510mAh

شارژ سیمی 30W (شارژ Warp Charge 30T) شامل شده است

اولین تلفن وان پلاس برای پشتیبانی از شارژ بی سیم

 

 

تست مرور: اثر 120Hz در مقابل 60 هرتز بر عمر باتری

ما با آزمایش مرورگر خود مواردی را شروع می کنیم که در آن صفحه های وب را بارگیری می کنیم و برای بالا و پایین حرکت می کنیم تا در دنیای واقعی و تجربه رسانه های اجتماعی به شبیه سازی برویم. و با آن گزینه جدید برای سرعت بخشیدن به سرعت 120Hz ، واقعاً بسیار صاف به نظر می رسد ، به علاوه این تست یک روش عالی برای آزمایش اثری است که سرعت تجدید 120Hz در عمر باتری دارد.

 

ما همین آزمایش را یک بار با سرعت 120 هرتز و سپس دوباره در 60Hz انجام داده ایم و این نتایج به دست آمد:

 

تست باتری وان پلاس 8

اولین چیزی که می خواهیم عنوان کنیم این است که عمر باتری با گزینه 120Hz فعال شده است و در مقایسه با 60 هرتز تقریباً 10٪ بدتر است. این خبر بسیار خوبی است زیرا به این معنی است که می توانید بدون میزان باتری خود را به شکلی بزرگ کاهش دهید ، به این نرخ فریم بسیار نرم تر تغییر دهید. مقایسه این موضوع در مقایسه با سری Galaxy S20 جالب است: تلفن های سامسونگ به شدت تحت تأثیر قرار گرفتن درخشان 120 گیگاهرتز قرار دارند و عمر باتری آنها بین 25 تا 35 درصد کاهش می یابد و در مورد این دستگاه ها شاید استفاده از سری S20 ایده بهتر باشد. در 60Hz.

همچنین لازم به ذکر است که عمر باتری وان پلاس 8 پرو کمی پایین تر از ارزان تر وان پلاس 8 است ، با وجود اینکه وان پلاس 8 دارای باتری کمی کوچکتر است. اما به طور کلی ، وان پلاس 8 پرو به طور قطع بالاتر از میانگین عمر باتری پرچمداران در سال 2020 است.

 

تست باتری جریان ویدئوی YouTube

 

در ادامه ، ما همچنین بررسی می کنیم که وان پلاس 8 پرو هنگام پخش فیلم های YouTube چه مدت طول می کشد.

نتایج اینجا دوباره جامد است ، حتی اگر کمی کوتاه از سری Galaxy S20. وان پلاس 8 پرو در تنظیماتی که از نرم افزار برای شبیه سازی پخش ویدیوی نرمتر استفاده می کند با گزینه جدیدی ارائه می شود اما به طور پیش فرض آن گزینه غیرفعال است بنابراین ما از آن برای این تست خاص استفاده نکرده ایم و ممکن است در باتری آن تأثیر بگذارد. تماشای فیلم به روشی منفی.

تست باتری وان پلاس 8

تست باتری 3D Gaming

 

سرانجام ، ما هنگام بازی کردن بازی های سه بعدی با گرافیک چالش برانگیز ، باتری را نیز آزمایش می کنیم. به بازی هایی مانند PubG ، Call of Duty و Fortnite فکر کنید ، اما به خاطر داشته باشید که ما این تست را با تنظیمات گرافیکی پایین تر اجرا می کنیم تا اطمینان حاصل شود که می توان آن را در دستگاه های مختلفی اجرا کرد.

 

این یک آزمایش مخصوصاً مفید برای گیمرها است: این ارقام به شما می گوید تلفن که می خواهید بخرید مورد استفاده شما به خوبی قرار می گیرد یا خیر.

تست باتری وان پلاس 8

وان پلاس 8 پرو این تست را با سربلندی پایان رساند. عمر باتری آن بالاتر از رقابت است و گوشی قادر به ماندن 10 ساعت و 33 دقیقه است که تقریباً دو برابر نتیجه دستگاهی مانند آیفون 11 پرو است.

این قطعاً خبر بسیار خوبی برای گیمرها است: نه تنها برخی از بازی ها از نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره مند می شوند ، بلکه عمر باتری نیز ستاره ای است.

صحبت نهایی

 

در پایان ، وان پلاس 8 پرو و سلول 4،510mAh عملکرد باتری عالی را در موارد مختلف استفاده ارائه می دهند.گزینه نرخ نوسازی 120 هرتز به هیچ وجه بر عمر باتری تأثیر نمی گذارد و قطعاً ارزش آن را به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *