اخبار, تلفن همراه

باتری 6000 میلی آمپر ساعت شرکت ریلمی تاییدیه عرضه در بازار دریافت کرد

باتری 6000 میلی آمپر ساعت ریلمی

باتری 6000 میلی آمپر ساعت ریلمی به زودی در یکی از گوشی های ریلمی Narzo قرار خواهد گرفت. به نظر می رسد که ریلمی تکنولوژی جدیدی را برای راه اندازی چنین باتری روی گوشی های جدید خود به کار گرفته است.

بعد از موفقیت در بارگیری نمودار باتری با بسته 5،000 میلی آمپر ساعتی در Realme 6i ، ، ظاهراً این شرکت چینی از نظر ظاهری حتی بالاتر خواهد رفت. اکنون پرونده ای برای صدور گواهینامه TUV برای یک باتری خاص BLP793 آشکار شده است. از آنجا که ظرفیت آن 6000 میلی آمپر ساعت است.  5،860mAh ، به طور دقیق ، با ظرفیت معمولی 6000 میلی آمپر ساعت.

باتری 6000 میلی آمپر ساعت ریلمی

باتری 6000 میلی آمپر ساعت ریلمی

سوال اینجاست که آیا باتری 6000 میلی آمپر ساعت ریلمی در کدام گوشی جدید از این شرکت قرار خواهد گرفت. حدس های بسیاری بیش از هر چیز دیگری در این مرحله زده شد. با گذر از برخی از امکانات ، ما تلفن جدیدی با هم داشته ایم Narzo 10 ، که احتمالاً می توانیم به راحتی آن را گوشی بعدی بنامیم که به چنین باتری مجهز می شود. اگر ما به این تئوری مشترک شویم که معمولاً Narzo 10 یک Realme 6i جدید خواهد بود ، در حالی که Narzo 10A – یک مدل با نوع دوربین سه گانه از Realme C3 است. هر دوی این تلفن ها ، در ابتدا دارای 5000 میلی آمپر ساعت آب بودند.

باتری 6000 میلی آمپر ساعت ریلمی

ما همچنین می دانیم که حداقل یک گوشی Realme X3 در راه است و یک دوربین بزرگنمایی قابل توجه 60 برابر را ارائه می دهد. X3 SuperZoom شایعه شده است که تنها باتری 4،200 میلی آمپر ساعتی را در کنار دوربین 6 برابر پراسکوپ خود جای می دهد. سپس X3 Pro ادعایی وجود دارد – یک پرچمدار مناسب Snapdragon 865. احتمالاً نامزد احتمالی برای استفاده بیشتر از باتری عظیم نیست. شاید یک نسخه پایه بالقوه Realme X3 باشد؟ ایده Realme U2 نیز مورد بحث است.

نظر شما چیست؟ باتری جدید ریلمی با چنین ظرفیتی در کدام محصول ریلمی قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *