اخبار, تلفن همراه

مقایسه وان پلاس 8 پرو و شیائومی می 10 پرو و میزو 17 پرو

مقایسه وان پلاس 8 و شیائومی می 10

در این مطلب مقایسه وان پلاس 8 پرو و شیائومی می 10 پرو و میزو 17 پرو سه محصول پرچمدار از شرکت های وان پلاس ، شیائومی و میزو را بررسی می کنیم.

پس از ماهها سکوت ، میزو با یک پرچمدار جدید وارد بازار شد. قدرتمندترین گوشی از سری جدید که هفدهمین سالگرد میزو را جشن می گیرد ، گوشی هوشمند میزو 17 پرو است: ارزش بالایی برای پرچمداران پولی با مشخصات سطح بالا. اما آیا دستگاه جدید به اندازه کافی قدرتمند است تا بتواند با بهترین تلفن های هوشمند از مهمترین سازندگان چینی رقابت کند؟ ما فکر می کنیم هیچ راه بهتری برای درک آن وجود ندارد تا مقایسه میزو 17 پرو جدید با دیگر پرچمداران چینی. برای این مقایسه ، ما شیائومی Mi 10 پرو و وان پلاس 8 پرو را ساده تر انتخاب کردیم زیرا آنها پیشرفته ترین دستگاه های منتشر شده توسط شیائومی و وان پلاس هستند: مهمترین مارک های چینی در جهان در کنار Oppo و Huawei.

مقایسه وان پلاس 8 پرو و شیائومی می 10 پرو و میزو 17 پرو

طراحی

میزو 17 پرو

از نظر طراحی تمام این گوشی ها از طراحی بسیار ظریف و آینده نگر برخوردار هستند. کدام یک را باید انتخاب کنید؟ این بیشتر به سلایق شما بستگی دارد. به نظر من وان پلاس 8 پرو از طراحی و کیفیت ساخت کمی جالب تر برخوردار است: از نسبت صفحه به بدنه بالاتری برخوردار است و تنها تلفن ضد آب با مجوز IP68 است. اما میزو 17 پرو از سرامیک ساخته شده است و برخی ممکن است با وجود داشتن صفحه نمایش خمیده برخلاف وان پلاس 8 پرو و شیائومی Mi 10 پرو ، از سرامیکی ساخته شده و برخی از آنها ممکن است از مواد منحصر به فرد و همچنین بدنه کم حجم تر آن استفاده کنند.

صفحه نمایش در

وان پلاس 8 پرو از مقایسه صفحه نمایش پیروز می شود زیرا دارای پنل بسیار بهتر است. این صفحه نمایش AMOLED با HDR10 + ، وضوح بالاتر Quad HD + و سرعت تجدید بالاتر 120 هرتز است. هر دو گوشی میزو 17 پرو و شیائومی Mi 10 پرو دارای صفحه نمایش AMOLED با وضوح کامل HD + و سرعت تازه سازی 90 هرتز هستند. وان پلاس 8 پرو همچنین پنل وسیع تری با قطر 6.78 اینچی را ارائه می دهد. علاوه بر این ، توجه داشته باشید که دارای صفحه نمایش 10 بیتی است که می تواند یک میلیارد رنگ را نشان دهد. هیچ چالشی وجود ندارد: وان پلاس 8 پرو پادشاه است.

سخت افزار نرم افزار

گوشی وان پلاس 8 پرو

در مقایسه مقایسه وان پلاس 8 پرو و شیائومی می 10 پرو و میزو 17 پرو از نظر سخت افزاروقتی صحبت از بخش سخت افزار است ، نباید تفاوت در استفاده روزانه را مشاهده کنید. گوشی های میزو 17 پرو ، وان پلاس 8 پرو و شیائومی Mi 10 پرو مجهز به پلت فرم تلفن همراه Snapdragon 865 (پشتیبانی از اتصال 5G) مجهز به حداکثر 12 گیگابایت رم و ذخیره سازی سریع UFS هستند (UFS 3.1 در میزو 17 پرو ، UFS 3.0 در وان پلاس 8 پرو و شیائومی Mi 10 پرو). بخش نرم افزاری همان چیزی است که تفاوت را ایجاد می کند: در این واقعیت که OxygenOS و MIUI رابط کاربری پیشرفته تری از سیستم عامل Flyme میزو هستند ، شکی نیست.

دوربین

مقایسه وان پلاس 8 پرو و شیائومی می 10 پرو و میزو 17 پرو از نظر دوربین دشوار است که تعیین کنیم کدام دستگاه بهترین تلفن دوربین سه گانه خواهد بود نه تنها به این دلیل که ما هنوز هم همه آنها را آزمایش نکرده ایم بلکه به این دلیل که بسیار نزدیک هستند (روی کاغذ). اگر به مشخصات روی کاغذ توجه کنیم ، می فهمیم که شیائومی Mi 10 پرو با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی ، بزرگنمایی نوری 3.7 برابر و پشتیبانی از ضبط ویدیوی 8K و سایر ویژگی های جالب دیگر ، چشمگیر تر به نظر می رسد. اما رقبای آن هنوز تلفن های دوربین شگفت انگیزی هستند و ممکن است به زودی همه را غافلگیر کنند.

باتری

گوشی شیائومی می 10

میزو 17 پرو ، وان پلاس 8 پرو و شیائومی Mi 10 پرو با همان ظرفیت باتری (فقط 10 میلی آمپر ساعت بیشتر برای OP8 پرو) عرضه می شوند ، اما وان پلاس 8 پرو به دلیل داشتن نمایشگر پر انرژی تر از ماندگاری باتری کمتری دارد. وضوح QHD + و سرعت تازه سازی 120 هرتز. این جنگ بین شیائومی Mi 10 پرو و میزو 17 پرو خواهد بود زیرا هنوز نمی دانیم دومی چقدر دوام خواهد داشت.

قیمت

میزو 17 پرو در چین با قیمت هایی از 560 € / 607 $ آغاز شد ، شیائومی Mi 10 پرو در همان کشور 652 یورو / 706 دلار قیمت دارد و وان پلاس 8 پرو با 706 یورو / 765 دلار شروع می شود. وان پلاس 8 پرو به لطف نمایشگر بهتر خود ، این مقایسه را به دست می آورد زیرا ضد آب است و به لطف چند ویژگی جالب دیگر. اما میزو 17 پرو با قیمت عالی خود جایزه ارزش پول را بدست می آورد.

برای خرید لوازم جانبی گوشی شیائومی به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *