اخبار, تلفن همراه

تصاویر گوشی ال جی Stylo 6 با دوربین سه گانه افقی منتشر شد

الجی Stylo 6

تصاویر رندر گوشی ال جی Stylo 6 که سری جدید گوشی قبلت ال جی است، امروز منتشر شد که دوربین سه گانه افقی و صفحه نمایش آن را به خوبی نشان می دهد. با ما همراه باشید تا سایر تصاویر و مشخصات فنی این گوشی را بررسی کنیم.

از سری گوشی های میان رده و قدرتمند و فبلت ال جی می توان به سری Stylo اشاره کرد که همواره در انتهای فصل بهار هر سال رونمایی می شود امسال نیز مدل جدیدی از این گوشی به بازار خواهد آمد.

ال جی در خرداد سال 98 Stylo 5 را اعلام کرد و به نظر می رسد این شرکت به زودی از جانشین خود Stylo 6 پرده برداری خواهد کرد که در یک تصاویر رندر به صورت واضح به اشتراک گذاشته شده است.

الجی Stylo 6

ال جی Stylo 6 برخلاف مدل قبلی خود ، دارای صفحه نمایشی است که در بالا و پایین از حاشیه های باریک احاطه شده است. در پشت ، Stylo 6 دارای یک دوربین سه گانه است که به صورت افقی بر خلاف دوربین تک در Stylo 5 قرار گرفته است.

در قسمت پشتی Stylo 6 اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک قرار دارد.

در سمت راست Stylo 6 دکمه پاور وجود دارد و در سمت چپ شکاف سیم کارت به همراه دکمه های تنظیم صدا قرار دارد و همچنین دکمه ای دیگر می تواند کلید اختصاصی دستیار Google باشد. در پایین پورت USB-C با جک هدفون 3.5 میلی متری ، میکروفون اولیه ، بلندگو و شکاف مخصوص قلم قرار دارد و در بالا میکروفون ثانویه جای گرفته است

تصاویر گوشی ال جی Stylo 6

هنوز هیچ الگویی در مورد Stylo 6 در مورد ال جی وجود ندارد ، اما اگر تاریخ نمایش روی صفحه اصلی گوشی نشانه ای از آن باشد ، در این صورت ما می بینیم که گوشی هوشمند در تاریخ 18 ماه مه به طور رسمی شروع به کار کند. این محصول احتمالا اواسط خرداد 99 با قیمت تقریبی 5 تا 6 میلیوت تومانی وارد بازار ایران شود، اگر چه هنوز صحبتی در مورد حضور آن در بازار ایران نیست اما به طور حتم شاهد عرضه مستقیم این کالا در بازار ایران خواهیم بود.

برای خرید لوازم جانبی ال جی به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *