اخبار, تلفن همراه

تصاویر تبلت مایکروسافت سرفیس go 2 منتشر شد

سرفیس go 2

مایکروسافت در تلاش است تا Surface Book 3 را به بازار عرضه کند ، در حالی که انتظار می رود سرفیس Go 2 نیز در کنار آن معرفی شود. انتظار می رود که مشخصات اخیر این تبلت دارای مشخصات تازه شده باشد و مایکروسافت سرفیس Go موجود را جایگزین کند. در حالی که شایعات زیادی در اینترنت پخش شده بود ، اما اکنون ، گزارش جدید تصاویر و مشخصات خاصی را در رابطه با جزییات این محصول درست قبل از معرفی آن نشان می دهد.

مایکروسافت سرفیس go 2

سرفیس go 2

طبق گزارشی از WinFuture ، مایکروسافت سرفیس Go 2 از طراحی مشابه Surface Go اصلی برخوردار است ، اما از یک صفحه نمایش 10.5 اینچی کوچکتر برخوردار خواهد بود. علاوه بر این ، ابعاد فیزیکی این تبلت بدون تغییر باقی مانده است ، که باعث می شود آن را با پوشش های Surface Go موجود که ممکن است شخصی در بازار موجود باشد و یا سازگار باشد ، سازگار سازد.
انتخاب ویرایشگر: مارک های تلفن های هوشمند برای نصب مجدد برنامه Aarogya Setu طبق دستور دولت هند

با ورود به صفحه نمایش ، مایکروسافت وضوح تصویر را با FHD (1920 x 1080p) تنظیم کرده و صفحات آن را باریک تر کرده است. Surface Go 2 به دو نوع وارد می شود که مشخصات مختلفی را در زیر کاپوت قرار می دهد. یک نوع از پردازنده Intel Gold 4425Y است و دیگری در تراشه Intel Core m3-8100Y قرار دارد. همچنین طبق گفته های این شرکت ، پشتیبانی 4G LTE را نیز به نوع ارزان قیمت Surface Go 2 اضافه می کند و همچنین پشتیبانی WiFi 6 را نیز به همراه خواهد داشت.

مشخصات فنی

سرفیس go 2

از لحاظ حافظه ، Surface Go 2 با Pentium SoC از 4 گیگابایت رم و 64B حافظه داخلی برخوردار خواهند بود. این نوع رقم 459 یورو (تقریبا 496 دلار آمریکا) خواهد بود. نسخه بالاتر با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با 629 یورو (تقریبا 680 دلار آمریکا) به فروش می رسد. همچنین ادعا می شود نسخه ذخیره سازی 256 گیگابایتی گزینه ای است و متاسفانه جزئیات قیمت گذاری مدل Core m3 در حال حاضر مشخص نیست.

برای خرید لوازم جانبی مایکروسافت به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *