اخبار, تلفن همراه

گوشی هواوی y8s با دوربین سلفی دوگانه رونمایی شد

گوشی هواوی y8s

گوشی هواوی y8s سری جدید گوشی های میان رده سال 2020 هواوی امروز با دوربین سلفی دوگانه رونمایی و معرفی شد. این گوشی یکی از میان رده های با ارزش خرید به نسبت بالای شرکت هواوی به شمار می رود.

ماه گذشته ما اطلاعاتی راجع به هواوی Y8 های آینده با شکاف واقعی در جلو و دوربین دوتایی در پشت دریافت کردیم. امروز دستگاه سرانجام به صورت رسمی  در وب سایت هوآوی در کشور عربی اردن فهرست شد.

گوشی هواوی y8s

گوشی هواوی y8s

این گوشی صفحه نمایش ال سی دی 6.5 اینچی با رزولوشن Full HD + را به همراه دارد. در قسمت فوقانی شکاف نسبتاً کوچکی دارد که در دو طرف هدفون دو دوربین سلفی داریم. یک تیرانداز اصلی 8 MP f / 2.0 وجود دارد که به کمک 2 سنسور عمق 2 MP f / 2.4 برای تار شدن پس زمینه کمک می کند.

دوربین های اصلی نیز دو هستند – در حالی که عکسبرداری ثانویه همان دوربین جلوی است ، تیرانداز اصلی 48 مگاپیکسل با دیافراگم f / 1.8 است. هردو به صورت عمودی روکش شده اند و دارای یک فلاش LED برای نگه داشتن شرکت در یک مستطیل سیاه هستند.

هواوی Y8s

هواوی Y8 با تراشه Kirin 710 و رم 4 گیگابایتی عرضه شده است ، اما دو گزینه حافظه نیز وجود دارد – 64 GB و 128 GB ، هر دو با پشتیبانی از MicroSD. باتری گوشی 4000 میلی آمپر ساعت است ، اما متأسفانه از طریق درگاه microUSB شارژ می شود. سیستم عامل همچنین ایده آل نیست – Android Pie با EMUI 9.1 در بالا ، اما حداقل دارای سرویس های Google است.

گوشی هواوی y8s

قیمت گذاری و در دسترس بودن هنوز اعلام نشده است. اما می توان حدس زد که این گوشی در بازار جهانی با قیمت تقریبی 200 دلار عرضه شده و تا اواسط خرداد در ایران موجود شود. قیمت نهایی آن در ایران تقریبا 3.5 میلیون تومان خواهد بود.

برای خرید لوازم جانبی محصولات هواوی ، به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *