اخبار, تلفن همراه

شیائومی به زودی یک گوشی با دوربین زیر صفحه نمایش عرضه می کند

دوربین زیر صفحه نمایش شیائومی

شرکت چینی شیائومی اولین شرکتی بود که کانسپت را برای دوربین زیر صفحه نمایش ارائه داد که برای کار به یک شکاف یا سوراخ پانچ نیاز ندارد. اما این فناوری هنوز وجود نداشت ، و در اوایل سال جاری میلادی ، این شرکت چند مانع برای اولین بار برای غلبه بر آن را اعلام کرد ، قبل از این که دوربین های زیر صفحه نمایش بتوانند آن را به تلفن های هوشمند مصرفی تبدیل کنند.

لو ویبینگ ، VP از شیائومی می گوید ، قابل توجه ، نمایشگرهای متراکم پیکسل های مدرن ، که باید جلوی دوربین زیر صفحه نمایش باشند ، مانع از انتشار نور زیاد می شوند. در نهایت ، وی در سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo نوشت که کل صنعت برای یافتن راه حل سخت تلاش می کند ، اما ممکن است عرضه این محصول مدتی طول بکشد.

ما LetsGoDigital را براساس حق ثبت اختراعات شیائومی مصوب 24 آوریل 2020 دریافت کردیم که دو طرح برنامه ریزی شده این شرکت را برای گوشی هوشمند دوربین سلفی زیر صفحه نمایش آینده خود نشان می دهد. تنها تفاوت این دو طرح – قرارگیری دوربین جلو “نامرئی” است.

تصاویر ثبت اختراع نشان می دهد که شیائومی قصد دارد دوربین سلفی زیر نمایشگر را در اختیار شما قرار دهد – گوشی هوشمند آینده Xiaomi با دوربین زیر نمایشگر خارق العاده است

دوربین زیر صفحه نمایش شیائومی
دوربین زیر صفحه نمایش شیائومی

دوربین سلفی باید در هنگام استفاده از محتوا ، پوشیده از یک آرایه معمولی از پیکسل های صفحه ، کاملاً برای کاربر نامرئی باشد ، که در زمان نوشتن سلفی ، این کار خاموش می شود و اجازه می دهد دوربین زیر کار خود را انجام دهد.

به نظر می رسد که این گوشی برای زمانی که این حق ثبت اختراع توسط شیائومی ، آوریل 2019 ثبت شده است ، کاملاً استاندارد است. ظاهری مرتب و تمیز ، لبه های گرد و حداقل چانه دارد ، بدون حاشیه در جای دیگر. طراحی آن کمی نسبتاً نسبت به سال گذشته Xiaomi Mi 9 را یادآوری می کند ، که ما در صفحه بهترین تلفن های اندرویدی خود قرار دادیم.

دوربین زیر صفحه نمایش شیائومی

ما مطمئناً بدون شکاف ، دوربین های پاپ آپ ، سوراخ های پانچ و سایر مواردی که در تلاش برای صفحه نمایش های بزرگتر و بدون وقفه گوشی های هوشمند تلاش شده به آینده نزدیک می شویم. و با توجه به اینکه شیائومی یک سازنده ساز و پرچمدار رده متوسط ​​و پرچمدار است ، حتی اگر مارک های لوکس تر خواهان قیمت های بالای این فناوری جدید باشند ، احتمالاً غول چینی قصد دستیابی به قیمت مناسب را دارد.

برای خرید لوازم جانبی شیائومی به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *