اخبار, تلفن همراه

گوشی موتورولا edge پلاس قدرتمندترین سری گوشی موتورولا در سال 2020 است

موتورولا edge پلاس یکی از قدرتمند ترین محصولات جدید موتورولا خواهد بود.موتورولا ابتدا با دو تلفن جدید “edge” به بازار 5G می رود که با نام “Endless Edge” نامگذاری شد و تعبیر آن از صفحه آبشار مانند است. هر دو تلفن از این طراحی و همچنین اتصال 5G و یک دوربین سه گانه توانمند استفاده می کنند.

موتورولا Edge پلاس

موتورولا Edge + اولین پرچمدار مناسب Moto در مدتی است و با مشخص کردن چندین مورد جدید و قدرتمند برای این برند ، زمان از دست رفته را توجیه خواهد کرد.

برای مبتدیان ، این پنل 6.7 اینچی HDR10 + AMOLED اولین موتورولا با سرعت تازه سازی 90 هرتز است. وضوح تصویر 1080p + کاملاً “حق بیمه” نیست ، اما با نگاه مثبت به آن ، از انرژی کمتری استفاده می کند. یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی در سوراخ پانچ در گوشه فوقانی سمت چپ قرار دارد و یک خواننده اثر انگشت در صفحه نمایش وجود دارد که در پشت صفحه پنهان شده است.

گوشی موتورولا edge پلاس

نسخه آمریکایی Edge + از mmWave 5G پشتیبانی می کند ، که نویدبخش سرعت بارگیری 4Gbps در شبکه Verizon ، شریک راه اندازی در ایالات متحده است. این اولین تلفن مناسب 5G Moto (هیچ آزمایش MotoMod نیست). واحدهای جهانی زیر 6GHz 5G به دست خواهند آورد ، توجه داشته باشید.

 

دوربین

اولین مورد دیگر سنسور 108MP در دوربین اصلی است. پشت لنز f / 1.8 قرار دارد و از نظر نوری تثبیت می شود. این سنسور مانند تلفنهای شیائومی (و برخلاف گلکسی S20 Ultra) برای تولید عکسهای 27 مگاپیکسلی دارای پیکسل 4 در 1 است.به یک دوربین تله 8 مگاپیکسلی متصل شده است که دارای لنز زوم اپتیکال 3 برابر (و OIS نیز). دوربين دوربين دوربين سه گانه دوربين 16MP ultraide-angle (117 درجه) است كه همچنين مي تواند عكس هاي ماكرو را به همراه داشته باشد و يك دوربين ToF نيز باشد. این گوشی می تواند فیلم های 6K ضبط کند ، با توجه به اینکه این چیپست قادر به 8K است (دوربین نیز باید باشد) کمی عجیب است.

گوشی موتورولا edge پلاس

Snapdragon 865 در واقع پیش شرط لازم برای پرچمدار 2020 است و در موتورولا Edge پلاس با 12 گیگابایت رم سریع LPDDR5 و همچنین 256 گیگابایت حافظه UFS 3.0 جفت می شود.

این تلفن با یک باتری نسبتاً بزرگ 5،000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18W از طریق USB-C تغذیه می شود. موتورولا ادعا می کند که این باتری به مدت 2 روز استفاده به اندازه کافی بزرگ است. شارژ بی سیم از هر دو جهت پشتیبانی می شود – تلفن می تواند انرژی را در 15W جذب کند و سپس آن را با سایر ابزارهای سازگار Qi در 5W به اشتراک بگذارد.

 

در ایالات متحده موتورولا Edge پلاس منحصر به فرد Verzion خواهد بود و در تاریخ 14 ماه مه در Smokey Sangria ، تندر گری به فروش می رسد. هزینه آن 1000 دلار خواهد بود یا می توانید با پرداخت اقساط ماهانه 41.66 دلار به مدت دو سال ثبت نام کنید

نسخه جهانی نیز در ماه مه با قیمت 1199 یورو عرضه می شود.

 

موتورولا edge

موتورولا Edge شباهت زیادی به برادر بزرگتر دارد ، اما مشخصات آن به سطح “plus” نمی رسد. شما هنوز یک صفحه نمایش 6.7 اینچی 90 هرتز با منحنی های اضافی در کنار آن قرار دارید ، اما هیچ پشتیبانی HDR10 + ندارید.

با این حال ، این چیپست Snapdragon 765G است و در حالی که از هر دو طعم 5G پشتیبانی می کند ، در اینجا فقط برای شبکه های زیر 6 گیگاهرتزی پیکربندی شده است. همچنین ، ظرفیت RAM در نسخه جهانی 6 گیگابایت بیشتر و 4 گیگابایت در آمریکای شمالی است. فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت است و می توانید یک microSD برای گسترش آن بدست آورید – چیزی که نسخه به علاوه فاقد آن است.

 

دوربین سه گانه در قسمت پشتی آرایش مشابهی دارد اما به حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی تغییر می کند. این دوربین توسط یک ماوراء بنفش و یک دوربین تله ، به علاوه یک ماژول ToF به آن پیوسته است. دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی یکسان است.

 

باتری موجود در موتورولا Edge کمی با اندازه 4500 میلی آمپر ساعتی کوچکتر است (اما هنوز هم بسیار بزرگ است) و سرعت شارژ سیم 18W را حفظ می کند. با این حال شارژ بی سیم یک کار بدون استفاده است.

گوشی موتورولا edge پلاسل

هر دو تلفن Edge دارای بلندگوهای قدرتمند استریو هستند. آنها اندروید 10 را با راه اندازی (به طور طبیعی) اجرا می کنند و این شرکت قول می دهد که آنها را حداقل در نسخه 11 به روز کند.

 

موتورولا edge در اروپا ، آمریکای لاتین و آسیا اقیانوس آرام در ماه مه هدف قرار می گیرد که متعاقباً ایالات متحده قرار دارد. این قیمت 599 یورو خواهد بود و در Solar Black and Midnight Magenta آمده است.

برای خرید لوازم جانبی گوشی های موتورولا به این بخش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *