اخبار, تلفن همراه

گوشی موتورولا موتو G8 پاور لایت با دوربین سه گانه معرفی شد

موتو G8 پاور لایت

موتورولا در ماه فوریه از موتو G8 پاور رونمایی کرد و اکنون این شرکت با موتو G8 پاور لایت یک گوشی میان رده با کیفیت را در بازار عرضه کرد. این گوشی میان رده یکی از بهترین گوشی های موتورولا از نظر ارزش خرید است.

موتو G8 پاور لایت با نمایشگر 6.5 اینچی Max Vision IPS با نسبت تصویر 20: 9 ساخته شده است و دارای رزولوشن HD + و بالاترین سطح برای دوربین سلفی 8MP است.

در پشت شما یک خواننده اثر انگشت به همراه یک دوربین سه گانه قرار می دهید که به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ قرار می گیرد ، که ترکیبی از یک واحد حسگر عمق 16MP اصلی ، 2MP و 2MP است.

موتو G8 پاور لایت موتورولا

موتو G8 پاور لایت

موتو G8 لایت توسط Helio P35 SoC زوج با رم 4 گیگابایتی هدایت می شود. این تلفن هوشمند Android 9 Pie منسوخ را اجرا می کند و 64 گیگابایت حافظه آن را به همراه یک اسلات کارت microSD برای گسترش حافظه تا 256 گیگابایت در اختیار دارد.

موتو G8 پاور lite دارای یک پوشش ضد آب است و در دو رنگ فیروزه ای و آبی عرضه می شود.

نکته مهم فروش این باتری ، مسلماً باتری 5،000 میلی آمپری است ، اما متاسفانه از طریق پورت microUSB تا 10 W شارژ می شود.

موتو G8 پاور لایت

موتو G8 پاور لایت با قیمت 169 یورو (185 دلار) قیمت دارد و ابتدا به آلمان و مکزیک می رسد. همچنین در بقیه آمریکای لاتین و اروپا به همراه بازارهای آسیا و استرالیا طی هفته های آینده راه اندازی می شود.  این گوشی یکی از بهترین میان رده های شرکت موتورولا به شمار می رود. این شرکت بیش از 30 سال است که به تولید گوشی های هوشمند ادامه می دهد و هنوز هم یکی از تولید کنندگان عمده گوشی موبایل در دنیا به شکار می رود.

برای خرید لوازم جانبی مربوط به محصولات موتورولا روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *