اخبار, تلفن همراه

زمان دریافت اندروید 10 برای گوشی های هواوی اعلام شد

اندروید 10 برای گوشی های هواوی

هواوی برای اولین بار در ماه اوت گذشته از بروزرسانی EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون در چین به چندین دستگاه رسیده و امروز این شرکت برنامه انتشار جهانی اندروید 10 را برای گوشی های خود اعلام کرده است. اندروید 10 برای گوشی های هواوی به زودی عرضه خواهد شد
پرچمداران هواوی ادر بهمن ماه و اسفندماه سال 98 اندروید 10 را دریافت می کنند و در کنار آن به EMUI 10 نیز به روز رسانی خواهند شد.

از اواخر این ماه ، کاربران Huawei P30 و Huawei P30 Pro قادر خواهند بود با رفتن به منوی Software Update در داخل برنامه تنظیمات ، آپدیت را بارگیری کنند. این برنامه معرفی علاوه بر Huawei Nova 5T و غیر 5G Huawei Mate 20 X علاوه بر Huawei Mate 20 و Mate 20 Pro نیز اعمال می شود.

در برنامه عرضه اندروید 10 برای گوشی های هواوی ، در ماه های بعدی هواوی قصد دارد اندروید 10 را به کاربران Huawei Mate 20 X (5G) و Huawei Mate 20 RS Porsche Design سوق دهد. Huawei P20 و P20 Pro قدیمی تر در کنار Huawei Mate 10 ، Mate 10 Pro ، Mate 10 Porsche Design و Mate RS Porsche Design دنبال خواهند شد.

اندروید 10 برای گوشی های هواوی

جمع آوری لیست طولانی دستگاه های تعیین شده برای دریافت EMUI 10 بودجه و میان رده هواوی P30 Lite ، Mate 20 Lite ، Nova 4 ، Nova 4e ، Nova Lite 3 ، P Smart (2019) ، P Smart + (2019) ، P Smart Pro و P Smart Z خواهد بود


محصولات مرتبط:


برای آن دسته از شما که هنوز آگاه نیستید ، به روزرسانی اندروید 10 هواوی یک رابط به روز شده را بهمراه انیمیشن های جدید و پشتیبانی از سیستم ناوبری مبتنی بر ژست گوگل که با حالت تاریک جفت شده و همچنین در عملکرد و امنیت بهبود یافته است ، معرفی می کند.

هواوی همچنین در معرفی ویژگی جدیدی به نام همکاری چند صفحه ای که امکان اتصال یکپارچه بین لپ تاپ های هواوی و تلفن های هوشمند را فراهم می کند ، در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند تلفن خود را از رایانه کنترل کنند و به راحتی فایل ها را بین این دو انتقال دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *