اخبار, تلفن همراه

یکی از بهترین هوشمند 2019 ؛ موبایل Nokia 6.2

یکی از بهترین هوشمند 2019 ؛ موبایل Nokia 6.2

موبایل Nokia 6.2 یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2019

موبایل Nokia 6.2 در حال دستیابی به یکی از بهترین مدل گوشی هوشمند 2019 است. شما در حال دریافت یک طراحی عالی ، صفحه نمایش زیبا و ویژگی های پیشرفته مانند دوربین های عقب سه گانه و NFC برای Google Pay هستید. عملکرد دوربین دور از بهترین مواردی است که می توانید دریافت کنید ، اما با توجه به این که درخواست نوکیا برای گوشی چقدر کم است ، 6.2 به عنوان یک گوشی عالی را نمی توان نادیده گرفت. بهترین راه برای فکر کردن در مورد نوکیا 7.2 نسخه کمی ارتقا یافته 6.2 است. این پردازنده سریع تر ، فضای داخلی بیشتر و دوربین اولیه بهتری دارد. اگر آن به روزرسانی ها برای شما مهم هستند ، یک خرید عالی است. در غیر این صورت ، این تقریباً همان تلفن نوکیا 6.2 است  حتی دارای ابعاد و وزن یکسان است!با استفاده از نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 ، شما دو گوشی دارید که به راحتی می توانید با یکدیگر اشتباه بگیرید. آنها نمایشگر ، باتری ، تنظیم اولیه دوربین را به اشتراک می گذارند و حتی طراحی تقریباً یکسان دارند. ما فکر می کنیم نوکیا 6.2 با توجه به تفاوت قیمت ، گزاره ارزش بهتری است ، اما اگر ارتقاء آورده شده توسط نوکیا 7.2 را ارزشیابی کنید ، باز هم ارزش دیدن دارد.چرا فکر می کنیم نوکیا 6.2 انتخاب بهتری است.نوکیا 6.2 یکی از جدیدترین تلفن های هوشمند نوکیا برای جلب ارزش ایالات متحده است و یکی از بهترین گوشی هایی است که در تمام سال دیده ایم. این تفاوت زیادی با نوکیا 7.2 دارد و بسیاری از ویژگی های عالی را با قیمت 100 دلار کمتر از خواهر و برادر گران قیمت نشان می دهد.

 

نمایشگر موبایل Nokia 6.2

یکی از اصلی ترین ویژگی های نوکیا 6.2 ، نمایشگر آن است. پنل 6.3 اینچی اندازه بسیار خوبی برای مصرف محتوا است و وضوح تصویر 2280×1080 بدین معنی است که می توانید همه نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود را با وضوح کامل HD تماشا کنید. پوشاندن صفحه نمایش Gorilla Glass 3 است که از محافظت کافی در برابر خراش و لرزش محافظت می کند. و دقیقاً مانند نوکیا 7.2 ، از محتوای HDR بومی پشتیبانی می کند و می تواند فیلمهای SDR را برای رنگ های پر جنب و جوش و پرتحرک تر به فیلمهای HDR تبدیل کند.

 

دوربین موبایل Nokia 6.2

در پشت ، نوکیا 6.2 مجهز به سیستم دوربین سه گانه است. در کنار دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی ، شما هم چنین از دوربین فوق العاده 8 مگاپیکسلی و دوربین عمق 5 مگاپیکسلی بهره می برید که امکان عکسبرداری بهتر از پرتره را فراهم می کند. در حالی که این هابهترین دوربین هایی نیستند که در یک تلفن هوشمند پیدا می کنید ، کار را انجام می دهند و باید برای به اشتراک گذاشتن عکس های فوری خود در برنامه هایی مانند توییتر و اینستاگرام کاملاً مناسب باشند. به علاوه ، با توجه به میزان درخواست نوکیا 6.2 ، فضای زیادی برای شکایت وجود ندارد.

 

طراحی Nokia 6.2

هم چنین با نوکیا 6.2 قدرت کافی دارید از جمله پردازنده اسنپدراگون 636 ، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که با استفاده از کارت microSD می توانید تا 512 گیگابایت را گسترش دهید. درمورد باتری ، یک واحد 3500 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که نوکیا قادر است شما را از دو روز استفاده با یک بار شارژ دریافت کند. تمام این خوبی ها در یک طراحی براق ، متشکل از پشت شیشه ای و “قاب کامپوزیت پلیمری با تکنولوژی بالا” ارائه شده است. تنها چیزی که باید بدانید این است که نوکیا 6.2 ماند یک دستگاه گران قیمت به نظر می رسد و احساس خوبی در دست دارد..با رفتن به نوکیا 7.2 ، همه چیز جالب در مورد نوکیا 6.2 همان جا روشن می شود اگر کمی بیشتر نباشد. این گوشی یک گوشی متفاوت نیست ، اما چندین نسخه اصلی را ارائه می دهد که ممکن است قیمت بیشتری را برای آن به ارمغان بیاورد.نوکیا 7.2 دارای پردازنده ای سریع تر ، دو برابر فضای داخلی و دوربین سلفی بهتر (20 مگاپیکسلی در مقایسه با 8 مگاپیکسلی در نوکیا 6.2)است. هم چنین دوربین عقب برای عکس های با جزئیات بیشتر به یک تیرانداز اولیه 16 مگاپیکسلی ارتقا می یابد. خارج از آن تغییرات ، دقیقاً همان تلفن است. مهم نیست که آیا نوکیا 6.2 یا 7.2 را خریداری می کنید ، در حال تجربه واقعی نرم افزار فوق العاده ای هستید. در حال حاضر هر دو تلفن ساخت اندرویدی 9 پای را دارند و این بدان معنی نیست که هیچ آشفتگی ناخواسته یا چیزی برای ضربات رابط کاربر وجود ندارد. هر دو تلفن بخشی از برنامه Android One هستند ، به این معنی که آنها برای دریافت به روزرسانی های نرم افزاری و تکه های امنیتی ماهانه برای دو سال آینده تضمین می شوند. این سطح از پشتیبانی پس از خرید در فضای اندرویدی بسیار دشوار است ، به خصوص هنگام صحبت در مورد تلفن های موجود در این براکت های قیمت.

 

شما می توانید از طریق این لینک تمامی محصولات Nokia 6.2 را مشاهده و خریداری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *