اخبار, تلفن همراه

گوشی های ردمی8 و ردمی 8آ میانرده های ارزان قیمت

گوشی های ردمی8 و ردمی 8آ میانرده های ارزان قیمت

ردمی8 و ردمی 8آ میانرده های ارزان و پر فروش

پس از آن که شیائومی از گوشی Redmi 8A رونمایی کرد، نوبت به نسخه استاندارد این دستگاه یعنی Redmi 8 رسید تا وارد بازار رقابت در گوشی‌ های پایین ‌رده شود. از نظر مشخصات این دو دستگاه مشخصات تقریباً یکسانی ارائه می‌ کنند اما گوشی جدید دارای بدنه شیشه‌ای با طراحی Aura Mirror جدید شیائومی است. دوربین دومی در قاب پشتی تعبیه شده و حافظه RAM داخلی و طراحی پنل پشتی و افزوده شدن حسگر اثر انگشت گزینه‌ های جالبی هستند.  در حالی که شیائومی تلفن های پرچم دار را در چند بازار ارائه می دهد ، دستگاه های سطح میان رده آن چیزی است که شیائومی با آن شناخته شده است. در حقیقت ، برند Redmi این شرکت به قدری محبوب است که هم اکنون حتی پرچمداران ارزان قیمت مانند Redmi K20 Pro را نیز ارائه می دهد. اخیراً ، این شرکت ردمی8 و ردمی 8آ را در بخش بودجه راه اندازی کرده است و مشخصات سخت افزاری خوبی را برای قیمت ارائه می دهد. به منظور فراهم آوردن بستر مشترک برای کاربران ،  بحث و گفتگوهای مربوط به این دستگاه ها را در اختیار کاربران قرار می دهیم.

 

ردمی8 و ردمی 8آ از نظر طراحی

گوشی شیائومی ردمی 8 یک گوشی 6.22 اینچی با نمایشگر با وضوح 720  در1520 است ، که دوربین اصلی آن 12 + 2MP و دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی است. ردمی 8 درهند با قیمت 7999 پوند به بازار عرضه شد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.22 اینچی HD + LCD با شکاف ضد آب است که دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در پشت ، یک دوربین دوتایی با لنز اولیه 12 مگاپیکسلی و لنز 2MP برای درک عمق دریافت می کنید. این تلفن هوشمند ازچیپست اسنپدراگون 439 بهره می برد ، همراه با حداکثر 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی. این دستگاه از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع 18 واتی از USB Type-C  پشتیبانی می کند.

طراحی Redmi 8A و صفحه نمایش روشن و واضح

Redmi 8A همان نوع ارزان قیمت دستگاه Redmi 8 است. نمایشگر Redmi 8A از آنچه انتظار داشتیم بهتر است. این گوشی با طراحی Grip تقریباً شبیه Realme C2 است. این گوشی از نمایشگر 6.22 اینچی HD + IPS LCD برخوردار است که از رزولوشن 720 در 1520 پیکسل و نسبت تصویر 19: 9  برخوردار است. شیائومی از آن به عنوان  Dot Notch Display  نام برده است. این دستگاه حتی از Corning Gorilla Glass 5  محافظت می کند و دارای اسپلش می باشد و این بدان معنی است که ریزش تصادفی آب در آن باعث آسیب به این دستگاه نمی شود. از طرف دیگر Redmi 8A اوایل امسال در ماه سپتامبر راه اندازی شد و مشخصات مشابهی را با Redmi 8 ارائه می دهد که در آن دوربین سلفی 8MP  قرار دارد. با این وجود در پشت این گوشی ، از یک دوربین 12 مگاپیکسلی f / 1.8 استفاده شده است. چیپست اسنپدراگون 439 نیز در این دستگاه یافت می شود که دارای حداکثر 3  گیگابایت رم و 32  گیگابایت حافظه  داخلی است.  صفحه نمایش تلفن دارای زاویه دید مناسبی است و رنگ و کنتراست خوبی را نشان می دهد.  وضوح متن نیز مناسب است و روشنایی خودکار مؤثر است.

 

ردمی8 و ردمی 8آ دارای باتری با دوام بالا

یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در تلفن هوشمند زیر 7000 روپیه ، کاملاً چشمگیر است. Redmi 8A به وعده های خود عمل کرده است. چند هفته از تلفن به عنوان دستگاه اصلی خود استفاده می کردیم و به عنوان تلفن ثانویه برای چند مورد دیگر. به طور مداوم تمام روز بین برنامه های رسا نه های اجتماعی جا به جا می شد یم ، بسیاری از فیلم ها را در YouTube تماشا می کرد یم ، و هر وقت که وقت آزاد داشتیم ، در Spotify پخش موسیقی می کردیم و این گوشی راحت دو روزشارژرا نگه می داشت. به عنوان یک وسیله ثا نویه ما سیم دوم خود را در تلفن داشتیم که دارای یک حساب فعال WhatsApp بود ، هنوز هم روی بسیاری از عکس ها و فیلم ها از تلفن کلیک می کرد یم ، ایمیل های کار را روی آن بررسی می کرد یم ، چند تماس برقرار می کردیم و باتری Redmi 8A  بعضی اوقات بیش از سه روز باقی می ماند.

Redmi 8a مجهز به درگاه شارژ USB Type-C با آداپتور شارژ 10 واتی است که در جعبه بسته شده است (چیزی که آیفون 11 اپل هنوز شامل آن نمی شود). از باتری صفر درصد ، توانستم آن را در حدود یک ساعت حدود 48 درصد شارژ کنم. اگر می خواهید شارژ سریع تری داشته باشید ، شیائومی نیز شارژر سریع 18 واتی را به فروش می رساند و این یک سرمایه گذاری خوب برای یک تلفن با باتری بزرگ است.

Redmi 8 هم چنین از یک باتری بزرگ بهره می برد. این تلفن هوشمند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را با پشتیبانی از شارژ سریع 18W در اختیار شما قرار می دهد. این گوشی دارای برخی از ویژگی های کلیدی مانند: USB Type C ، شکاف سیم کارت دوگانه ، شکاف اختصاصی کارت microSD (حداکثر 512 گیگابایت) ، جک هدفون 3.5 میلی متری ، پوشش نانو P2i و موارد دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *