اخبار, تلفن همراه

گلکسی A10s جدیدترین از خانواده بزرگ A سامسونگ

گلکسی A10s جدیدترین از خانواده بزرگ A سامسونگ

سامسونگ در هند گلکسی A10s را معرفی کرد؛ جدیدترین افزودنی برای خانواده Galaxy A

گلکسی A10s با نمایشگر 6.2 اینچی Infinity-V ، باتری 4000 میلی آمپر ساعت، دارای دوربین عقب دوتایی و اسکنر اثر انگشت، بسته بندی شده است. شرکت سامسونگ بزرگترین برندی است که مصرف کنندگان بسیاری در کشور هندوستان دارد. خبرگزاری هند امروز از راه اندازی Galaxy A10s داد، که جدیدترین تلفن هوشمند Galaxy سری A است. تلفن های هوشمند Galaxy A مملو از نوآوری های بسیاری است که نیاز شما را از یک تلفن هوشمند به طور کامل برآورده می کند.

آدیتا بابارار؛ مدیر تجارت موبایل سامسونگ در هند:

آدیتا بابارار مدیر تجارت گوشی های سامسونگ در هند در این مراسم عنوان کرد: « ما به عنوان یک شرکت و برند معتبر جهانی متعهد هستیم که نوآوری های جدیدی را به محصولات خود اضافه کنیم. Galaxy A10 دارای یک نمایشگر عالی، باتری با بازدهی طولانی مدت، دوربین های چندگانه با کیفیت بسیار بالا و اسکنر اثر انگشت ساخته شده است، یک بسته کامل از لحاظ ظاهر و عملکرد عالی است که برای مخاطبان سامسونگ در هندوستان طراحی شده است».

گلکسی A10s تجربه تصویری همه جانبه و یک باتری قدرتمند

گوشی Galaxy A10s جدید با نمایشگر خیره کننده 6.2 اینچی ، HD + Infinity-V نمایش داده می شود. این یک تجربه بصری همه جانبه را برای کاربران فراهم می کند که محتوای مورد علاقه خود را تماشا می کنند. علاوه بر این ، با توجه به نیاز شهروندان امروزی ، Galaxy A10s به یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که امکان پخش بی وقفه ، بازی و پخش زنده را فراهم می کند.

هرگز یک لحظه را هم از دست ندهید

گوشی Galaxy A10s با یک دوربین دوتایی دوربین عقب ارائه شده است تا نیاز کاربران  را برای ثبت لحظه ها برطرف کند. دوربین دوتایی Galaxy A10s شامل یک دوربین عقب اولیه 13 مگاپیکسلی با دیافراگم F1.8 و دوربین عمق 2 مگاپیکسلی است. این به کاربران امکان می دهد عکس هایی زیبا را که در آن تمرکز بر روی موضوع قرار دارد ضبط کند و نویز از پس زمینه تار شود. Galaxy A10s از دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است که به طور مداوم سلفی های روشن تر و شفاف تری تولید می کند
Galaxy A10s به لطف پردازنده Octa-core در زیر کاپوت ، یک وظیفه عالی عالی است. Galaxy A10s همچنین از ویژگی های امنیتی پیشرفته ای همچون اسکنر اثر انگشت و باز کردن صورت برخوردار است. Galaxy A10s در پیکربندی 3GB + 32GB و 2GB + 32GB در دسترس است.
سامسونگ گلکسی A10 از 28 آگوست 2019 در کلیه فروشگاه های خرده فروشی ، فروشگاه الکترونیکی ، خانه اپرای سامسونگ و کلیه کانالهای آنلاین مهم پیشرو به فروش می رسد.
گلکسی A10 برای نوع ذخیره سازی 2 گیگابایت رم + 32 گیگابایتی با قیمت 9،499 INR قیمت گذاری شده است. نوع حافظه RAM + 32 گیگابایتی 3 گیگابایتی 10،499 INR خواهد داشت. Galaxy A10s در سه رنگ خیره کننده – سبز ، آبی و سیاه – در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *