اخبار, تلفن همراه

تصاویر گوشی میزو 17 ، جدیدترین گوشی پرچمدار شرکت میزو منتشر شد

گوشی میزو 17

تصاویر گوشی میزو 17 منتشر شده که نشان دهنده تغییرات بسیار زیاد روی این گوشی است. گوشی جدید میزو 17 با نمایشگر آبشاری و دو لبه خمیده و طراحی با کمترین میزان حاشیه صفحه نمایش به زودی به بازار معرفی خواهد شد.

میزو از آن دسته شرکت های تولید گوشی هوشمند چینی است که گوشی هایی با قیمت پایین و سخت افزار قدرتمن عرضه می کند. هر چند رقابت آن قدر در چین زیاد شده که شرکت های هواوی و شیائومی اجازه نفس کشیدن به سایر رقبا نمی دهند. هفته پیش نیز میزو از گوشی پرچمدار جدید خود یعنی میزو 16 اس رونمایی کرد که دارای سخت افزار بسیار عالی و قدرتمند است.

از طرف دیگر رندرهای گوشی میزو 17 نیز منتشر شده که نشان دهنده سری بعدی گوشی های پرقدرت این شرکت با طراحی استثنایی است. در مورد این گوشی که به احتمال زیاد در سال 2020 رونمایی شود اطلاعات کاملی هنوز در دسترس نیست اما رندرهای آن جزییات بسیار ویژه و جدیدی را از میزو 17 نشان می دهند که در ادامه بررسی می کنیم.


محصولات مرتبط:


گوشی میزو 17

بر اساس تصاویر منتشر شده، گوشی جدید میزو شباهت بسیار زیادی با میزو 16 اس پرو دارد اما با یک تفاوت که آن هم تغییر صفحه نمایش به یک نمایشگ آبشاری است. این تغییر قابل درک است٬ چرا که اکثر گوشی‌سازهای چینی به زودی از نمایشگر آبشاری کمپانی ویوو استفاده خواهند کرد. گرچه میزو ۱۷ از نمایشگر آبشاری استفاده نمی‌کند٬ اما دو لبه‌ی آن خمیده است. در قسمت پشتی یک سنسور 48 مگاپیکسلی به همراه دو لنز دیگر قرار دارد. ضمنا جک هدفون نیز در رندرهای این گوشی دیده نمی‌شود.

پرچمداران دو سال اخیر میزو ارائه کننده‌ی تغییرات بزرگی نسبت به یکدیگر نبودند؛ بنابراین گوشی Meizu 17 می‌تواند آن دیوایسی باشد که ارائه کننده‌ی تغییراتی بنیادین در طراحی خود است.

میزو 16 اس پرو به پردازنده اسنپدراگون 855 و 12 گیگابایت رم مجهز است، بنابراین انتظار داریم میزو 17 با رم 12 و پردازنده 865 وارد بازار شود. هرچند که پردازنده اسنپدراگون 865 به طور انحصاری دست سامسونگ است و به طور حتم برای اولین بار آن را روی گلکسی اس 11 خواهیم دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *