اخبار, تلفن همراه

یک نسخه از گوشی گوگل پیکسل 4a به اینترنت 5G مجهز است

گوشی گوگل پیکسل 4a

گوشی گوگل پیکسل 4a در نسخه های متفاوتی عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که گوشی جدید گوگل پیکسل میان رده در نسخه با اینترنت 5G نیز عرضه می شود.

در چند ماه گذشته ، شایعات در مورد گوشی گوگل پیکسل 4a شروع به نمایش کرده اند که جدیدترین نشت های مبتنی بر CAD ، یک طراحی براق و بدون حاشیه را نشان می دهد. سپس ، یک شایعه جدید ادعا کرد که این تلفن برخلاف 3a و 3a XL سال گذشته تنها در یک اندازه منتشر می شود. اکنون ، به نظر می رسد که قطعاً انواع مختلفی از Pixel 4a — وجود داشته باشد و حداقل یکی از آنها 5G باشد.

همانطور که XDA گزارش داد ، آخرین مخزن پروژه منبع باز Android (AOSP) برخی از برنامه های جالب در مورد رده بندی های بعدی گوگل و جدیدترین چیپست های Qualcomm را فاش کرد. AOSP شامل سه رمزنگاری دستگاه جدید یعنی Sunfish ، Redfin و Bramble بود.

از نظر تاریخی ، دستگاه های پیکسل دارای رمزگذاری با مضمون ماهی هستند ، بنابراین این سه مورد به راحتی در آن جا می گیرند.

گوشی گوگل پیکسل 4A در سه نوع عرضه می شود

این کد تعدادی از جزئیات مربوط به گوگل پیکسل 4a را فاش می کند ، مهمترین آنها چیپست مربوطه، قرار است “Sunfish” پلت فرم ‘sm7150 یا Snapdragon 730 را در بردارد. این چیپست تقریباً یک سال پیش عرضه شد و در حال حاضر در تعدادی دستگاه میان رده بالایی مورد استفاده قرار می گیرد و از اتصال 5G پشتیبانی نمی کند.

گوشی گوگل پیکسل 4a

730 یک تراشه به اندازه کافی قدرتمند است که انتظار می رود در 4a ظاهر شود ، بنابراین دیدن آن در کد غیر منتظره نیست. با این حال ، این 5G سازگار نیست ، و جدیدترین چیپست نیست. اما این تنها پردازنده ذکر شده نیست.


محصولات مرتبط:


گفته می شود “Redfin” مبتنی بر Snapdragon 765 SOC است که یک پردازنده جدیدتر و قدرتمندتر است. در حقیقت ، این تراشه 845 که از پرچمداران 2018 استفاده می کند ، رقیب است ، بنابراین می تواند به طور قطعی افزایشش بیش از 730 باشد. از این گذشته ، تراشه 765 از مودم 5G داخلی نیز برخوردار است و آن را کارآمدتر و آینده نگرتر می کند.

‘Bramble’ آخرین کدگذاری جدید است و همچنین مبتنی بر اسنپدراگون 765 است. در مورد این دستگاه کمتر شناخته شده است و با توجه به اینکه چگونه این رمزگذاری سخت تر می شود به موضوع ماهی ، ممکن است چیزی غیر از یک دستگاه پیکسل باشد.

در هر صورت ، احتمال وجود چندین نسخه گوشی گوگل پیکسل 4a بیشتر از همیشه به نظر می رسد ، و به نظر می رسد کاملاً واضح است که حداقل یکی از آنها 5G باشد. البته ممکن است پردازنده جدیدتر مدل 765 دارای قدرت 4a را بسیار گرانتر از نسخه 730 کند. شاید دلیل اصلی این که دو نوع وجود دارد همین باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *