اخبار

یکی از قدیمی ها و بهترین های اسمارت واچ شیائومی LS02

یکی از قدیمی ها و بهترین های اسمارت واچ شیائومی LS02

ساعت‌های هوشمند امروزی نه تنها زمان دقیق را به کاربر نشان می‌دهند، بلکه به لطف فناوری‌های پیشرفته قابلیت‌هایی دارند که استفاده از آن‌ها زندگی را برای کاربران این محصول آسان‌تر می‌کند. ساعتی که در تصویر مشاهده می‌کنید از محصولات شرکت شیائومی است. این ساعت ویژگی‌های منحصر به فرد و کارایی‌های خاص خود را دارد. اگر قصد خرید ساعت هوشمند شیائومی LS02 را دارید به ادامه توضیحات توجه کنید؛ چرا که قصد داریم تمامی ویژگی‌های این محصول را جهت تجربه خریدی لذت بخش در اختیار شما قرار دهیم.

نگاهی کلی به ساعت هوشمند شیائومی LS02

Xiaomi شیائومی، از کمپانی‌های بزرگ چینی است که محصولات این شرکت نه تنها در سطح آسیا بلکه در سطح جهانی به فروش می‌رسد. این موفقیت حاصل تلاش بی‌وقفه شیائومی جهت تولید محصولات با کیفیت در کنار قیمت مناسب است. شیائومی در تولید محصولات خود از فناوری‌های پیشرفته جهت کاربرد بهتر استفاده می‌کند. از جمله محصولات این شرکت شامل انواع گوشی‌های هوشمند، هندزفری وایرلس، هندزفری با سیم، پاوربانک، انواع ساعت‌های هوشمند وغیره است.

ساعت هوشمند Xiaomi Haylou LS02 سنسور‌های مختلفی دارد که این سنسور‌ها اطلاعات مناسبی در زمینه سلامتی بدن به کاربر می‌دهد. اندازه صفحه نمایش این محصول استاندارد است؛ به گونه‌ای که کاربر به راحتی امکان استفاده و لمس صفحه را دارد. این ساعت روشنایی طبیعی را در صفحه نمایشگر نشان می‌دهد و از کیفیت تصویر مناسبی برخوردار است. محصول مورد نظر مجهز به فناوری بلوتوث پیشرفته بوده و ظرفیت باتری این گجت سبب شده است که کاربر امکان استفاده از این محصول را در مدت زمان‌های طولانی داشته باشد. همچنین شما می توانید رنگ این اسمارت واچ را با کاور موبایل خود ست کنید.

Buy price Xiaomi Haylou LS02 خرید ساعت هوشمند

خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou LS02 با ۱۲ حالت ورزشی مختلف

ارگونومی و طراحی ظاهری در ساعت شیائومی LS02

این ساعت هوشمند شیائومی سبکی اسپرت دارد و برای تمام مردان و زنان با هر سنی که دارند کاملا مناسب است. صفحه نمایش رنگی ۱.۴ اینچی این ساعت مستطیلی شکل است و وضوح تصویر ۳۲۰ پیکسل دارد. جنس بندهای این گجت نرم، قابل انعطاف و ضد حساسیت است که در رنگ‌های مختلف تولید شده و از دو جنس پلاستیک مرغوب و فلز با کیفیت تشکیل شده است. محتوای بسته این محصول کتابچه راهنما، کابل شارژ و ساعت هوشمند را در خود جای داده است.

Buy price Xiaomi Haylou LS02 خرید ساعت هوشمند

خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou LS02 با ۱۲ حالت ورزشی مختلف

ظرفیت باتری Xiaomi Haylou LS02

ظرفیت باتری در ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou LS02، ۲۳۰ میلی‌آمپرساعت است که این ظرفیت برای ساعت هوشمند، ظرفیت بالایی به حساب می‌آید و سبب می‌شود که مدت زمان آماده به کار ساعت، حدود ۲۰ روز باشد.

بررسی کیفیت خواب

سنسورهای تعبیه شده در این گجت سبب می‌شود که میزان کیفیت خواب کاربر و عمیق یا سبک بودن خواب را بسنجد و با نمایش نتیجه روی صفحه نمایشگر به کاربر نشان‌دهد.

دارای ۱۲ حالت ورزشی مختلف

ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Haylou LS02 مجهز به سنسور GPS است؛ این سنسور شدت و میزان حرکت‌های ورزشی از قبیل پیاده‌روی، دویدن، قایق‌رانی، کوهنوردی، شنا، دوچرخه‌سواری، یوگا وغیره را می‌سنجد.

اندازه‌گیری ضربان قلب

اندازه‌گیری ضربان قلب با ساعت هوشمند شیائومی، توسط سنسور PPG آن انجام می‌شود. این سنسور به صورت ۲۴ ساعته ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری می‌کند و در صورت تند یا کند شدن ضربان قلب به کاربر هشدار می‌دهد. این ویژگی به خصوص در هنگام ورزش بسیار کاربردی است.

ضدآب و ضد گرد و غبار با استاندارد IP68

Xiaomi Haylou LS02 ضد گرد و غبار است؛ به گونه‌ای که گرد و غبار به این محصول نفوذ نمی‌کند و از نظر ضد آب بودن نیز تا عمق ۱.۵ متر آب مقاوم است و آسیبی به این محصول وارد نمی‌شود. کاربران امکان شنا با این ساعت هوشمند را دارند.

Buy price Xiaomi Haylou LS02 خرید ساعت هوشمند

خرید ساعت هوشمند شیائومی مدل Haylou LS02 با ۱۲ حالت ورزشی مختلف

سخن آخر درمورد شیائومی LS02

Xiaomi Haylou LS02 از ساعت‌های هوشمند باکیفیت کمپانی شیائومی است. این محصول دارای ویژگی‌هایی از قبیل رصد میزان ضربان قلب، کیفیت خواب، ۱۲ حالت ورزشی، کیفیت باتری مناسب وغیره است. موب خرید پیشنهاد می‌کند این محصول را با تمام ویژگی‌هایی که دارد در کنار قیمت مقرون به صرفه آن از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *