اخبار, تلفن همراه

گوگل پیکسل 4 به دو دوربین دوگانه مجهز می شود ، انتشار رندر کاور گوشی پیکسل 4

گوگل پیکسل 4

تصاویر جدیدی از صفجه محافظ گوشی گوگل پیکسل 4 عرضه شده که نمایش دهنده استفاده دو دوربین دوگانه به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی است. البته به نظر می رسید که فقط گوگل پیکسل 4 ایکس ال به چنین ترکیبی مجهز شود، اما رندرهای کاور گوشی پیکسل 4 چیز دیگری را نشان می دهند.

گوگل پیکسل 4

امسال گوگل بر خلاف سال های گذشته یک نسخه میان رده از پیکسل را به نام پیکسل 3 ای رونمایی کرد که در دو نسخه متوسط و بزرگتر ایکس ال به دست کاربران می رسد. تنها 3 ماه دیگر تا معرفی پرچمدار سال 2019 این شرکت یعنی پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال باقی نمانده که امروز تصاویر رندر کاور گوشی در فضای مجازی منتشر شد. این کاور بارزترین طراحی را از چیزی که بعدا آن را به نام گوگل پیکسل 4 می شناسیم ارائه می دهد. جایگیری دوربین سلفی دو گانه و دوربین اصلی دو گانه آن روی کاور مشخص شده بنابراین گوشی پیکسل4 و پیکسل 4 ایکس ال هر دو از دو دوربین دو گانه اصلی و سلفی بهره می برند. از طرفی آن طور که مشخص است پردازنده گوشی نیز قدرتمندترین نسل پردازنده سال 2019 کوالکام، اسنپدراگون 855 خواهد بود.

 

تصاویر رندر کاور گوشی گوگل پیکسل 4

البته این تصاویر رندر هستند و به طور کامل جزییات اصلی گوشی را نشان نمی دهد، اما آن طور که از منبع انتشار آن آگاهی داریم، به طور 90 درصد این طراحی که در تصویر می بینید مربوط به پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال سال 2019 باشد.

گوگل پیکسل 4

این در حالی است که تا چند هفته پیش، بیشتر شایعات و اخبار به سنتی بودن سبک طراحی گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال اشاره داشتند. روی محافظ نمایشگر این گوشی علاوه بر حفره‌ای که به منظور جا دادن دوربین سلفی دوگانه ایجاد شده، دو بریدگی دیگر به منظور عدم پوشاندن اسپیکرهای دوگانه گوشی، در بالا و پایین، وجود دارند.

این محافظ صفحه نمایش به پیکسل 4 نسبت داده شده است، در حالی که منابع مختلف، همچنان فقط مدل ایکس را همانند سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس مجهز به دوربین سلفی دوگانه می‌دانند.

حال باید دید که آیا گوگل امسال سنت شکنی می کند و طراحی فوق مدرن را برای گوشی های پرچمدار خود در نظر می گیرد، و یا این که به روال سال های گذشته خود ادامه داده و فقط سخت افزار گوشی را نسبت به پیکسل 3 ارتقا خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *