اخبار, تلفن همراه

گوگل پیکسل 3a در سه ماهه دوم سال 2019 رونمایی خواهد شد

گوگل پیکسل 3a

گوشی میان رده گوگل پیکسل 3a تا چند هفته دیگر رونمایی خواهد شد. این گوشی نسخه ارزان قیمت تری از گوگل پیکسل 3 است که از نمایشگاه MWC 2019 انتظار آن را می کشیدیم.

گوگل پیکسل 3a

چن روز پیش گوگل از رونمایی یک گوشی جدید در وبسایت خود خبر داد. پس از انتشار این خبر همه توجه ها به سوی گوشی میان رده و ارزان قیمت تر گوگل پیکسل 3a جذب شد. این گوشی تنها طی چند هفته آینده و در پایان سه ماهه سوم سال 2019 معرفی می شود. گوشی میان رده جدید گوگل پیکسل 3a مشخصات منحصر به فردی نیز دارد که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

گوشی پیکسل 3a با اطلاعاتی مختصر، در فروشگاه گوگل ظاهر شده است. در این صفحه، لینک صفحه خرید آنلاین کیف محافظ پیکسل 3 ای نیز قرار دارد.

البته نکته جالب تر اینجاست که گوشی گوگل پیکسل 3a XL نیز در کنار گوشی اول رونمایی می شود. همانطور که می دانید گوگل هر ساله 2 دستگاه پیکسل و پیکسل XL را عرضه می کند که نسخه XL با اندازه باتری و صفحه نمایش بزرگتر و دوربین حرفه ای تر عرضه می شود. نسخه پیکسل 3a XL نیز می تواند میان رده ای برای پیکسل 3 XL باشد. به نظر می رسد که گوگل سارگو که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره کردیم نام دیگر گوگل پیکسل 3a باشد.

همانطور که قبلا نیز در مورد گوگل سارگو و بونیتو صحبت کرده بودیم، اطلاعات هر دو گوشی میان رده توسط خود شرکت گوگل فاش شده بود. به طور مثال هر دو دستگاه به 4 گیگابایت رم مجهز می شوند. نسخه کوچکتر پیکسل 3a دارای صفحه نمایش فول اچ دی پلاس با وضوح 440 ppi است و نسخه بزرگتر یعنی پیکسل 3a XL دارای صفحه نمایش فول اچی دی پلاس با وضوح تصویر 400 ppi که در نوع خود برای یک گوشی میان رده مشخصات فنی مناسبی به نظر می رسد.

ببا این تفاسیر به نظر می رسد که گوشی پیکسل 3a دارای صفجه نمایش 5.6 اینچی و پیکسل 3a XL دارای صفحه نمایش 6 اینچی باشند.. با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری کنفرانس Google I/O 2019 و از طرفی اعلام معرفی دو گوشی تا نیمه‌های سال جاری، انتظار داریم به جای یک دستگاه، دو گوشی میان‌رده پیکسل 3 ای و پیکسل 3 ای ایکس ال را در رویداد پیش روی گوگل مشاهده کنیم.

قیمت تخمین زده شده برای هر دو گوشی 530 و 600 دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *