اخبار, تلفن همراه

گوشی Redmi K30 پرچمدار جدید شیائومی

گوشی Redmi K30 پرچمدار جدید شیائومی

پرچمدار جدید شیائومی ؛ گوشی Redmi K30

نام تجاری Redmi شیائومی در بازار با قیمت مناسب و با ارزش بالا ، از جمله سری سری Redmi A و سری Redmi Note در بازار شناخته شده است. امسال این شرکت با این مارک تجاری وارد پرچمداران شد و هدف آن را فراهم ساختن یک تجربه پرچمدار با قیمت مناسب با دستگاه هایی مانند Redmi K20 و Redmi K20 Pro یا Xiaomi Mi 9T و Xiaomi Mi 9T Pro همانطور که در اروپا شناخته شده است ، ارائه می دهد. شیائومی دستگاه های دیگری مانند Redmi 8 و Redmi 8A و اخیرا Redmi Note 8 Pro رانیز رادر هند راه اندازی کرد. اما بازوی چینی این شرکت با برنامه انتشار خود در حال پیشروی است و اولین مجموعه ویژگی های پرچمدار بعدی، گوشی Redmi K30 را به نمایش می گذارد.

 

گوشی Redmi K30با پشتیبانی 5G

مدیر کل Redmi ، آقای لو Weibing ، رسما تیزرهای Redmi K30 را در آگوست 2019 شروع کرد و فاش کرد که با پشتیبانی 5G به بازار عرضه خواهد شد. وی در جریان واقعه پرتاب Redmi 8 در چین ، جزئیات دیگری را ارائه کرد. به گفته وی ، Redmi K30 اولین گوشی هوشمند 5G از این زیرمجموعه شیائومی خواهد بود. Redmi K30 نه تنها از 5G پشتیبانی می کند بلکه از 5G در هر دو حالت SA (Standalone) و NSA (Non Standalone) نیز پشتیبانی می کند. استقرار NSA بخشی از اولین پخش شبکه های 5G است که در آن شبکه و خدمات 5G با استقرار 4G موجود یاری می شوند. پس از راه اندازی زیرساخت اولیه ، حاملان استقرار SA 5G را آغاز می کنند. داشتن هر دو پشتیبانی NSA و SA در یک دستگاه ، به همان تلفن امکان خواهد داد که بدون نیاز به دستگاه جدید ، از قسمتهای دوم سیستم عامل 5G استفاده کند. در حالی که انتظار نمی رود Redmi K30 ارزان ترین تلفن هوشمند 5G باشد ، ما انتظار داریم که مطابق با فلسفه برند ، از ارزش بالایی برای پول برخوردار باشد.

 

زمان بندی انتشار برای Redmi K30 در این مرحله مشخص نیست. Xiaomi Mi 9 در فوریه 2019وارد بازار شد ، در حالی که Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 در ژوئن سال 2019 راه اندازی شدند. ما حدس می زنیم که احتمالاً Redmi K30 ممکن است در اوایل سال 2020 اعلام شود.بسته بندی خرده فروشی عمدتاً سفید است با نام Redmi K30. پشت طلسم بزرگ Redmi با استفاده از Big Devil است که باز می گردد. خود K30 دارای یک شکاف هیبریدی دو سیم کارت است و از کارت های microSD پشتیبانی می کند چیزی که K20 در آن نداشت. قسمت جلویی دارای سوراخ پانچ به شکل قرص و یک محافظ صفحه از پیش نصب شده است.

طراحی چشمگیر گوشی Redmi K30

گوشی هوشمند k30ابعادی برابر با 165.3 x 76.6 x 8.8 میلی متر دارد و وزن آن 208 گرم است . Redmi K30  با انواع مختلفی از قبیل 6 گیگابایت و 8 رم بسته بندی شده است در حالی که حافظه داخلی دارای 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت است. این امکان را به شما می دهد تا از میان گزینه های رنگی مانند آبی ، قرمز و بنفش یکی را انتخاب کنید.این تلفن هوشمند دارای اندازه صفحه نمایش 6.67 اینچ با صفحه لمسی خازنی IPS LCD است که وضوح تصویر 1080 x 2400 پیکسل را در اختیار شما قرار می دهد. صفحه نمایش توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود.

 

Redmi K30 دو نوع دارد: یک مدل 5G با اسنپدراگون 765G جدید و 4G با اسنپدراگون 730G. پیش بینی می شود این گوشی حداقل از 6 تا 12 گیگابایت رم داشته باشد. این نمایشگر به صورت مورب 6.67 اینچ ، با وضوح FullHD + است. بخش پشتی یک آرایه دوربین چهارگانه است که دارای 64 مگاپیکسلی سرب است. Redmi K30 بر روی سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 اجرا می شود که تاخیر ندارد و می توانید چندین کار را با سهولت انجام دهید. در حقیقت ، باتری به اندازه 4500 میلی آمپر ساعت قدرت دارد که شارژ سریع باتری 27W دارد.

 

دوربین گوشی Redmi K30

در مرحله بعد ، Redmi K30 با نصب دوربین جلوی دوربین دوگانه نیز در داخل یک صفحه نمایش کشیده شده قرص یا سوراخ پانچ قرار خواهد گرفت. عرضه این دستگاه به این معنی خواهد بود که شیائومی تلفنهایی را با نمایشگرهای تمام صفحه ، دارای ناتچ قطره ای و نمایشگرهای پانچ سوراخ منتشر کرده است که اساساً بیشتر روندهای فعلی طراحی را لمس می کند.این دوربین هوشمند همانند دوربین پشتی هوشمند مانند دوربین پشتی است و از یک دوربین چهارگانه برخوردار است که از 64 مگاپیکسل (پهن) + 8 مگاپیکسل (ultrawide) + 2 MP (دوربین ماکرو اختصاصی) + سنسور عمق 2 MP تشکیل شده است. در قسمت جلویی ، سنسور عمق 20 مگاپیکسلی (پهن) + 2 MP وجود دارد که سلفی های عالی را فراهم می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *