اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی Z فیلیپ سامسونگ با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس عرضه می شود

گوشی گلکسی Z فیلیپ

سامسونگ گلکسی Z فیلیپ گوشی تاشو بعدی شرکت کره ای خواهد بود و باید در رویداد سامسونگ Unpacked در تاریخ 11 فوریه در کنار پرچمداران سری Galaxy S20 معرفی شود. با باز شدن و بسته شدن این گوشی در محور افقی قدرت گلکسی Z فیلیپ از گوشی تاشو موتورولا از این نظر بیشتر است. علاوه بر این ، Z و Flip گوشی هوشمند را به یک تبلت تبدیل نمی کنند. درعوض ، هر دوی آنها در جیب شما می نشینند تا زمانی که فراخوانی شوند و باز شوند تا صفحه گوشی با اندازه ظریف را نشان دهند.

در حالی که آنها دو رقیب واقعی هستند ، تفاوت های عمده ای بین کیبورد سامسونگ و موتورولا وجود دارد. اولی مشخصات پرچمدار مانند خواهد داشت در حالی که دومی به قطعات و اجزای سطح متوسط ​​تا بالا متکی است. و با توجه به این نکته ، تعجب آور است که هزینه ای زیاد برای این دو متصور شویم. دستگاه موتورولا 1500 دلار قیمت دارد و به صورت اختصاصی در امریکا عرضه می شود. گلکسی Z Flip شایعه شده است که قیمت آن را در محدوده 800 – 900 دلار دارد.

مشخصات فنی گلکسی Z فیلیپ سامسونگ

اما لولا گوشی این مزیت را دارد که سامسونگ بدون توجه به آنچه انجام می دهد نمی تواند به پرچم خود اضافه کند. میلیون ها مصرف کننده آمریکایی وجود داشته اند که قبلاً مالک اصلی Razr بودند و بسیاری از آنها نسخه هوشمند گوشی را می خواهند. علاوه بر این ، یک حالت توری یکپارچهسازی با سیستم عامل باعث می شود تا دستگاه جدید حتی به صفحه نمایش کم مصرف و شماره گیر T9 کم شود. موتورولا قبلاً تاریخ انتشار را یک ماه تا 6 فوریه عقب انداخت. با استناد به تقاضای سنگین پیش بینی شده ، تولید کننده می گوید که قبل از عرضه نیاز به زمان اضافی دارد.


محصولات مرتبط:


سامسونگ Galaxy Z Flip از پردازنده Snapdragon 855+ بهره می برد

در مورد مشخصات ، Max Weinbach XDA توئیتی را با برخی مشخصات شایعه شده برای Galaxy Z Flip منتشر کرد. در زیر کاپوت ،پردازنده Snapdragon 855+ قرار دارد. این چیپست ، یک نسخه اورکلاک از تراشه پرچمدار کوالکام 2019 است ، در مقایسه با اسنپدراگون 710 SoC که قدرت این تیغه را به نمایش می گذارد ، عملکرد برجسته ای را به پرچمدار سامی می بخشد. در حالی که تیغ دارای یک اسکنر اثر انگشت در چانه نمادین خود است ، Galaxy Z Flip خواننده بیومتریک خود را در کنار آن ورزش خواهد کرد. وینباخ می گوید ، این دوربین با دوربین های دو مگابایتی 12 مگاپیکسلی (گسترده و فوق العاده پهن) نیز همراه است. یک صفحه نمایش خارجی 1 اینچی روی صفحه نمایش قرار می گیرد.

گوشی گلکسی Z فیلیپ

در این توئیت همچنین ذکر شده است که نه تنها از قابلیت تاشو جدید تاشو سامسونگ پشتیبانی می کند بلکه از شارژ بی سیم معکوس (Power Share) نیز پشتیبانی می کند. این به شخصی که دارای دستگاه سازگار است (مانند گلکسی جوانه سامسونگ) اجازه می دهد تا آن را در پشت Galaxy Z Flip قرار داده و باتری ها را شارژ کند. و صحبت از باتری ها ، طبق گفته های وینباخ ، این گوشی با یک شارژر 15W از جعبه خارج می شود.

یک شایعه قبلی خواستار انتقال باتری در محدوده 3300-3500mAh است. مشخصات جدید می گوید که باید انتظار داشته باشیم که Galaxy Z Flip sport را به صفحه Dynamic AMOLED “Samsung Ultra Thin Glass” سامسونگ ببینیم که دارای شکاف است. شایعات قبلی اندازه صفحه نمایش را در حالت باز 6.7 اینچ با نسبت تصویر 21: 9 قرار می داد. این دستگاه ممکن است مجهز به 12 گیگابایت حافظه و حداکثر 256 گیگابایت حافظه باشد. پیش از این وینباخ اظهار داشت که این گوشی در 90 و 180 درجه قفل خواهد شد.

از طرف دیگر این گوشی تاشو دارای نمایشگر 6.2 اینچی P-OLED (برخلاف شیشه موجود در گلکسی Z Flip) ، 6 گیگابایت حافظه و 128 گیگابایت حافظه است. همچنین می تواند باتری کمتری نسبت به نمونه ای داشته باشد که در آن می توانید Samsung Flipper ، دوربین 16 مگاپیکسلی و سنسور Time of Flight عمق پرواز داشته باشید.

با توجه به اختلافات ، به ویژه در قیمت ، انتشار هر دو گوشی می تواند این ایده را به ما ببخشد که هنگام خرید مصرف کننده ، دلتنگی عامل چقدر قوی است. همه چیز در نظر گرفته شده ، ارزان تر Galaxy Z Flip از مشخصات و فناوری بهتری برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *