اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی Z فولد 2 سامسونگ 15 مرداد رونمایی می شود

گلکسی Z فولد سامسونگ

گلکسی Z فولد 2 سامسونگ ترکیب جدیدی از Galaxy Fold سال گذشته است که اولین تلفن تاشو توسط یک شرکت بزرگ بود . در گذشته ، هر دو نشانگر تماس های دقیقی انجام داده اند و یکی گفته است که ممکن است گلکسی Z فولد 2 در زمان رویداد آنپکد 5 اوت سامسونگ به موقع معرفی نشود.اما به طور کلی آن طور که به نظر می رسد گوشی گلکسی Z فولد 2 سامسونگ در تاریخ 15 مرداد ماه رونمایی شده و در اواسط شهریور ماه به فروش می رسد.

امروز خود سامسونگ توئیتی را منتشر کرد که حاوی نمای جدیدی از آرم پروانه ای است که سازنده در اولین Galaxy Fold از آن استفاده کرده است. توییت شامل کلمات “ظاهری جدید آشکار می شود” و به دنبال آن تاریخ 5 اوت است. این پروانه در رنگ جدید Mystic Bronze قرار دارد که سامسونگ به عنوان گزینه ای در دنباله Fold و نوع جدید 5G Galaxy Z Flip اضافه می کند.

گلکسی Z فولد سامسونگ

گوشی گلکسی Z فولد 2

بدیهی است که سامسونگ در حال گوش دادن به مشتریانی است که 1980 دلار برای هر واحد OG Galaxy Fold خرج کرده اند زیرا این امر تغییرات مهمی را در نهایت ایجاد کرده است. نمایشگر خارجی 4.6 اینچی برای بسیاری از کاربران مدل اصلی مشکلی ایجاد کرده بود. صفحه نمایش آنقدر کوچک بود و بدنه آنقدر بزرگ بود که استفاده از آن برای تایپ یا بسیاری از ویژگی های دیگر مشکل ساز می شد.

بسیاری متوجه شدند که باز کردن صفحه نمایش اندازه داخلی تبلت حتی برای انجام کارهای کوچک نیز آسان تر است. اما انتظار می رود که گلکسی Z Fold 2 از صفحه نمایش 6.23 اینچی بزرگتر با حاشیه های بسیار نازک تر پشتیبانی کند.

صفحه نمایش داخلی فوق العاده نازک شیشه ای (UTG) در مقایسه با 7.3 اینچ موجود در واحد اصلی شارژ شده و در 7.7 اینچ وزن دارد و پیش بینی می شود نرخ تازه سازی 120 هرتز را داشته باشد. این باید پیمایش نرم و صاف تری را برای کاربران و بهبود انیمیشن های بازی های ویدیویی فراهم کند. هنوز مشخص نیست که آیا صفحه نمایش خارجی در گلکسی Z Fold 2 سرعت تجدید سریعتر را نیز خواهد داشت ، اما ما مطمئناً در تاریخ 5 آگوست متوجه این موضوع خواهیم شد

گلکسی Z فولد سامسونگ

مشخصات فنی

پلتفرم موبایل Snapdragon 865+ Mobile ، چیپست پرچمدار فعلی Qualcomm ، باید دستگاه را با پیکربندی استاندارد که شامل 12 گیگابایت حافظه و 256 گیگابایت حافظه است ، برق بخشد. یک نوع با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز شایعه شده است که وارد شده است. تمام نسخه های این گوشی دارای سخت افزار 5G خواهد بود ، اما در برخی از بازارها ، 5G غیرفعال خواهد بود ، بسته های باتری چندگانه ظرفیت ترکیبی 4365mAh را فراهم می کنند. این باتری دارای شارژ سریع 25W و شارژ بی سیم 15W است. همچنین با اشتراک انرژی بی سیم سامی همراه است که عموماً به عنوان شارژ بی سیم معکوس شناخته می شود. این امر به شما امکان می دهد تا پنل پشتی Galaxy Z Fold 2 خود را به یک درگاه شارژ بی سیم تبدیل کنید تا بتوانید باتری خود را با دوستان و نزدیکان خود به اشتراک بگذارید تا به آنها در شارژ باتری در دستگاه های سازگار خود کمک کند.

فرض کنیم سامسونگ قصد دارد Galaxy Z Fold 2 را تقریباً با همان قیمت اصلی (1980 دلار) عرضه کند. اقتصاد ایالات متحده با این بیماری همه گیر نیست و می تواند این دستگاه را در ایالات متحده به فروش سختی تبدیل کند. از طرف دیگر ، حتی در زمان های قبل از همه گیر ، همه نمی توانستند این وسیله را خریداری کنند. و آنهایی که می توانند نزدیک به 2،000 دلار برای یک تلفن جابجا کنند ، به نوعی تحت تأثیر اقتصاد لاغر نیستند.

همچنین در تاریخ 15 مرداد ، سامسونگ باید از سری Galaxy Note 20 ، نسخه 5G Galaxy Z Flip (طراحی شده توسط پلتفرم موبایل Snapdragon 865+) و موارد دیگر رونمایی کند. شما می توانید با شروع از ساعت 10 صبح EDT (7 صبح PDT) جشن ها را به صورت آنلاین تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *