اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی Z فلیپ 5G با حافظه 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد

گلکسی Z فلیپ 5G

به زودی نسخه گلکسی Z فلیپ 5G رونمایی می شود. این گوشی که یکی از موفق ترین محصولات تاشو سامسونگ بود به زودی با نسخه جدیدی وارد بازار می شود که به نظر از 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ از گلکسی Z فلیپ رونمایی کرد و به تازگی شنیده ایم که غول فناوری کره قصد دارد نسخه 5G گوشی هوشمند تاشو خود را در اواخر سال جاری عرضه کند. اکنون یک گزارش جدید ادعا می کند که Galaxy Z Flip 5G با 256 گیگابایت ذخیره می شود.

این گوشی با همان قیمتی که مدل 4G بدست می آورد عرضه خواهد شد ، بنابراین جای تعجب ندارد که نسخه گلکسی Z فلیپ 5G پریمیوم تر همان مشخصات فنی را دریافت می کند. با این وجود شایعه شده که Galaxy Fold 2 از فضای کمتری برای پایین آوردن قیمت استفاده می کند ، بنابراین احتمال دارد حتی قیمت این سری از سری 4G کمتر هم باشد! به هر حال سامسونگ حتی با پایین آوردن قیمت گوشی گلکسی Z فلیپ خود نتوانست آن را کمتر از 1530 دلار وارد بازار کند و این یعنی با ورود گوشی به بازار ایران، بیش از 24 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

به نظر شما یک گوشی تاشو ارزش هزینه بیش از 20 میلیون تومان را دارد؟
گلکسی Z فلیپ 5G

مشخصات فنی گوشی گلکسی Z فیلپ 5G

در ادامه این گزارش آمده است كه Galaxy Z Flip 5G برای بازارهای جهانی كد مدل SM-F707B را خواهد داشت ، در حالی كه واحد كره جنوبی SM-F707N خواهد بود.

هیچ سخنی از سامسونگ در مورد راه‌اندازی Galaxy Z Flip 5G وجود ندارد ، اما بدیهی است که clamshell-5G با انتشار محدودی روبرو خواهد بود و فقط با استفاده از شبکه‌های 5G تجاری در دسترس بازارهای مختلف است. تمامی مشخصات فنی از جمله میزان رم، نوع دوربین، رنگ بندی ها و مشخصات داخلی و طراحی این گوشی با سری 4G یکسان است و تنها تفاوت آن شبکه داخلی پشتیبانی شده خواهد بود.

گلکسی Z فلیپ 5G

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

برای خرید لوازم جانبی سامسونگ می توانید به این بخش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *