اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی w20 سامسونگ ، تاشو با اینترنت 5G به زودی معرفی می شود

گلکسی w20 سامسونگ

سامسونگ هنوز گلکسی فولد 1 را عرضه نکرده اما به فکر تولید دو گوشی دیگر گلکسی فولد 2 و گلکسی w20 است. هر دو گوشی دارای نمایشگر منعطف و با پشتیبانی از اینترنت 5G خواهند بود. گلکسی دبلیو 20 تا آخر آبان ماه معرفی و به بازار عرضه می شود. اطلاعات جدید، مشخصات فنی و قیمت احتمالی آن را در ادامه بررسی می کنیم.

ابتدا سامسونگ در اوایل دی ماه سال گذشته ، گوشی گلکسی فولد را که اولین گوشی تاشو دنیا نیز به شمار می رفت به بازار معرفی کرد، اما 10 ماه طول کشیده و هنوز این شرکت نتوانسته آن طور که باید و شاید به موقع گوشی را برای فروش جهانی آماده کند. از سوی دیگر سامسونگ قصد دارد به خاطر شکست در برنامه گلکسی فولد 1، دو گوشی تاشو دیگر به نام های گلکسی فولد 2 و گلکسی w20 را عرضه کند که اولی پایان همین ماه معرفی خواهد شد. گوشی گلکسی دبلیو 20 یکی از گوشی های ارزان قیمت ، تاشو و با پشتیبانی از اینترنت 5G خواهد بود که بر خلاف قیمت پایین سخت افزار بسیار قدرتمندی دارد.


محصولات مرتبط:


مشخصات فنی گوشی گلکسی w20 سامسونگ

در کنفرانس توسعه‌دهندگان 2019 سامسونگ، مشخص شد این کمپانی روی یک گوشی منعطف کار می‌کند که به صورت عمودی تا می‌شود. طراحی آن دستگاه، شبیه برخی از موبایل‌های تاشوی سنتی سامسونگ بود که حتی امروزه هم در کره جنوبی مشتریانی دارند. حالا تایید شده است که این گوشی قابل انعطاف با نام گلکسی 5G W20 در ماه میلادی جاری، به طور رسمی معرفی خواهد شد.

موتورولا هم خود را برای رونمایی از یک گوشی هوشمند با طراحی مشابه آماده می‌کند. ظاهرا نام این محصول، موتورولا ریزر و طراحی آن، الهام گرفته از سری قدیمی Razr خواهد بود که در سال‌های دور، طرفداران زیادی داشت. برای آشنایی با آن باید تا تاریخ 22 آبان انتظار بکشیم.

البته گفته می‌شود که موتورولا ریزر منعطف، یک گوشی میان رده است؛ پس شاید جذابیت کمتری از رقبای خود داشته باشد. در عوض، گلکسی دابلیو 20 5G باید در قامت یک پرچمدار ظاهر شود؛ هرچند که هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی آن موجود نیست.

به نظر می رسد که گلکسی w20 یک گوشی با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس ، رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی باشد. مشخصات دوربین این گوشی هنوز فاش نشده اما قیمت گوشی نیز چیزی نزدیک به 1600 دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *