اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی S21 سامسونگ با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش عرضه می شود

گلکسی S21 سامسونگ

سامسونگ با عرضه گلکسی S20 امکانات بسیار زیادی را برای گوشی خود عرضه کرد، حالا مشخص شده که گلکسی S21 نیز با مشخصات فنی عجیب و غریب و دوربین سلفی زیر صفحه نمایش مخفی شونده عرضه خواهد شد. با ما همراه باشید تا مشخصات فنی احتمالی سری جدید گوشی گلکسی سامسونگ را بررسی کنیم.

با در نظر گرفتن راه حل Galaxy S20 ، جاه طلبان پرچمدار سامسونگ بر روی ورودی های بعدی در سری Galaxy Note تمرکز می کند. با وجود این ، هنوز زود است که گمانه زنی در مورد سری گلکسی S سال آینده را انجام دهید اما با توجه به صحبت های Ice Universe در توییتر، ما اولین شایعه ما در مورد Galaxy S21 را که با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش همراه است ، داریم.

گلکسی S21 سامسونگ
سامسونگ در نظر دارد ابتدا از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش در گلکسی S21 استفاده کند و امکان سنجی این فناوری را ارزیابی می کند.
سامسونگ معمولاً در مورد دوربین Galaxy S اولین پیشرفتهای مهم دوربین جدید را آغاز می کند ، بنابراین منطقی است که S21 بیاید دوربین یکپارچه آرزو را به همراه آورد. از طرف دیگر ، توسعه چنین راه حل هنوز دشوار است زیرا چندین مانع از جمله نور کافی برای رسیدن به سنسور و در نتیجه کیفیت تصویر فرعی وجود دارد. یکی دیگر از مشکلات بزرگ تطابق تراکم پیکسل برای ناحیه ای که سنسور با بقیه صفحه نمایش داده می شود.

گلکسی S21 سامسونگ
گلکسی اس 21 با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش عرضه می شود

سامسونگ پیشروترین تولید کننده نمایشگر موبایل است ، بنابراین اگر کسی منابع لازم برای رفع مشکلات اجرای چنین راه حلی را داشته باشد ، تولید کننده کره جنوبی است. سامسونگ نسخه کاری دوربین زیر نمایشگر خود را نشان نداده است اما نمونه اولیه Oppo را مشاهده کرده و آزمایش کرده ایم. شیائومی همچنین اجرای خود را خسته کرد و ما شاهد اثبات این امر بودیم که هواوی همچنین علاقه مند به توسعه این دستگاه ها در دستگاه های آینده خود است.

آن طور که به نظر می رسد گوشی گلکسی S21 یا گلکسی S30 سامسونگ به دوربین پنج گانه 192 مگاپیکسلی مجهز می شود و احتمالا به 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

برای خرید لوازم جانبی گوشی های سامسونگ این قسمت را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *