اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی S20 پلاس Olympic Edition به صورت انحصاری رونمایی شد

گلکسی S20 پلاس Olympic Edition

گوشی سامسونگ گلکسی S20 پلاس Olympic Edition نسخه جدید و منحصر به فرد شرکت سامسونگ با همکاری در المپیک 2020 توکیو است که با مشخصات فنی عالی و به صورت انحصاری معرفی شد.

سامسونگ شریک رسمی بازیهای المپیک است و به همین ترتیب نسخه های ویژه ای از پرچمداران فعلی خود را صادر کرده است تا به همه ورزشکاران شرکت کننده هدیه شود. بازی ها در توکیو قرار است این تابستان برگزار شود و سامسونگ به تازگی با همکاری شرکت مخابراتی محلی NTT Docomo از Galaxy S20 + 5G نسخه المپیک در مات گلد رونمایی کرده است. تفاوت بزرگ اکنون – این تلفن برای مشتریان نهایی برای فروش در دسترس خواهد بود.

گلکسی S20 پلاس Olympic Edition

نسخه گلکسی S20 + 5G با حافظه رم 12 گیگابایتی و 128 گیگ حافظه ذخیره شده است. اسمارت فون چهار دوربین با قیمت  1100 دلار فروخته می شود که کمی بیشتر از 1،050 دلار نسخه اصلی گلکسی S20 پلاس قیمت دارد. برای مقایسه ، نسخه غیر المپیک در رنگ Cosmic Grey ارائه شده است و قیمت آن JPY113،000 است ، یعنی دقیقا 1،039 دلار. NTT Docomo شریک سامسونگ و فروشنده اصلی تلفنهای غول کره ای است.

کاربرانی که مایل به خرید دستگاه هستند می توانند از قبل در وب سایت Docomo سفارش دهند ، اما اولین محموله ها برای ماه ژوئن تعیین شده است. جالب اینجاست که اگر رنگ مات طلای یا نماد توکیو 2020 را نمی خواهید ، می توانید هم اکنون سفارش دهید و کمی صبر کنید – Galaxy S20 + 5G معمولی از ماه مه شروع به ارسال می کند.

با نگاهی به وضعیت همه گیر در سراسر جهان ، بازی ها ممکن است به هیچ وجه برگزار نشوند ، در نهایت تلفن المپیک نسخه به نسخه منحصر به فرد کلکسیونر تبدیل شد.

گلکسی S20 پلاس Olympic Edition

سامسونگ سال 2020 سه گوشی گلکسی S20 ، S20 اولترا و S20 پلاس را معرفی کرد اما بیش از همه امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا فروش گوشی های این شرکت با افت وحشتناکی روبرو شده ، بنابراین این شرکت در تلاش است تا کاهش فروش خود را به نوعی جبران کرده و تبلیغات وسیعی در سطح المپیک انجام دهد.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *