اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی S20 لایت با مشخصات فنی خوب و قیمت عالی در راه است

گلکسی S20 لایت

گوشی گلکسی S20 لایت با نام گلکسی Fan Edition به زودی با قیمت عالی و مشخصات فنی یک میان رده قدرتمند به عنوان نسل بعدی گلکسی S10 لایت رونمایی خواهد شد. در این مطلب مشخصات فنی و زما عرضه احتمالی این گوشی را بررسی می کنیم.

گزارش های اخیر نشان می دهد که سامسونگ روی جانشین گلکسی S10 Lite کار می کند. این کارخانه شایعه در ابتدا این دستگاه را گلکسی  S20 لایت لقب داده بود ، اما اطلاعات جدیدتر نشان می دهد که می توان آن را گلکسی S20 Fan Edition نامید. اطلاعات تازه ای که ایشان آگاروال از طریق 91mobiles به دست آورده است می گوید که این دستگاه را می توان Galaxy Fan Edition نامید. وی همچنین جزئیاتی از قبیل کدگذاری ، انواع و مدل های نسخه گلکسی Fan Edition را فاش کرده است.

گلکسی S20 لایت

مشخصات فنی گلکسی S20 لایت یا گلکسی Fan Edition

طبق گفته راهنما ، گلکسی Fan Edition با طعم های 4G و 5G به بازار عرضه خواهد شد. شماره مدل 4G مدل SM-G780 و نوع 5G آن دارای شماره مدل SM-G781 است. این گوشی با نام R8 کدگذاری شده است. وی همچنین فاش کرد که Galaxy Fan Edition 5G در هند راه اندازی نخواهد شد ، اما این کشور نسخه 4G خود را دریافت می کند.
انتظار می رود که گلکسی Fan Edition به عنوان نسخه ارزان قیمت Galaxy S20 وارد بازار شود. به تازگی ، گوشی با پلت فرم تلفن همراه Snapdragon 865 روی Geekbench مشاهده شد. به منظور ساخت گوشی هوشمند SD865 با قیمت ارزانتر ، این شرکت کره جنوبی ممکن است بعد از چند ماه آن را راه اندازی کند. Galaxy S10 Lite در ژانویه امسال به مقام رسمی رفت. اخیراً یک خبره معتبر ادعا کرده که Galaxy Fan Edition در آخرین سه ماهه سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

گلکسی S20 لایت

ظاهر Geekbench این گوشی فاش کرده بود که این سیستم عامل در سیستم عامل Android 10 اجرا خواهد شد و دارای 6 گیگابایت رم است. گزارش های دیگر نشان داده اند که این صفحه نمایش دارای سرعت تازه ای 120 هرتزی با سوراخ پانچ 3.3 میلی متر ، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی بومی و شاسی دارای IP68 است که در برابر آب و گرد و غبار بسیار مقاوم خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *