اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی S11 ای سامسونگ با اینترنت 5G عرضه می شود

گوشی گلکسی s11 ای

گوشی گلکسی S11 ای سامسونگ با صفجه نمایش خمیده و پشتیبانی از اینترنت 5G عرضه خواهد شد. این گوشی با وجود این که یک محصول ارزان قیمت است اما به نظر می رسد که تمامی امکانات گوشی های پرچم دار را داشته باشد.در ادامه سایر مشخصات این گوشی را بررسی می کنیم.

هر چه به سمت سال 2020 نزدیک می شویم، شایعات پیرامون محصولات گلکسی s11 سامسونگ بیشتر و بیشتر می شود. بر اساس شایعاتی که ایوان بلیس در حساب توییتر خود منتشر کرد گوشی گلکسی s11 سامسونگ در سه مدل عرضه می شود و دارای صفحه نمایش های 6.4 ، 6.7 و 6.9 اینچی است. به نظر می رسد که گلکسی s11 ای یکی از این مدل ها باشد که از یک نمایشگر خمیده با پشتیبانی از اینترنت 5G بهره می برد. هنوز نوع صفحه نمایش گوشی ها مشخص نشده است.


محصولات مرتبط:


گهمچنین گزارش شده که این نمایشگرها، کشیده‌تر از قبل هستند؛ چیزی که می‌تواند کاربری تک دست بزرگ‌ترین مدل را با وجود افزایش سایز نسبت به پرچمداران فعلی، راحت‌تر کند.

گوشی گلکسی S11 ای

این منبع،  گلکسی اس 11 پلاس را  تنها در نسخه 5G قابل عرضه می‌داند؛ ولی ظاهرا گلکسی اس 11 ای و مدل استاندارد، در دو نسخه LTE و 5G قابل دسترس خواهند بود. در این صورت، شاید دیگر نیازی به عرضه چهارمین مدل نباشد؛ برخلاف امسال که شاهد عرضه‌ی پرچمدار دیگری با نام گلکسی اس 10 5G بودیم.

آخرین مورد اینکه احتمالا سامسونگ در اواسط یا اواخر فوریه 2020 از گوشی‌های سری گلکسی اس 11 رونمایی خواهد کرد. هفته سوم و به طور خاص، روز هجدهم این ماه (29 بهمن) می‌تواند تاریخ برگزاری مراسم رونمایی باشد.

به نظر می رسد که در نسخه 6.9 اینچی که گلکسی s11 پلاس باشد لنز 108 مگاپیکسلی ایزوسل برایت سامسونگ که هم اکنون در گوشی شیائومی می سی سی 9 پرو یا می نوت 10 نیز دیده می شود، به کار گرفته خواهد شد. سری جدید گوشی گلکسی s11 ای نیز به یکی از بزرگترین باتری های سری پرچم دار سامسونگ مجهز می شود. بنابراین به نظر نمی رسد که قیمت ارزان ترین نسخه از این سری از 750 دلار کمتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *