اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی M11 سامسونگ گوشی میان رده با باتری بزرگ و دوربین سه گانه

گوشی گلکسی M41 سامسونگ

به نظر گوشی گلکسی M11 سامسونگ یکی از بهترین میان رده های این شرکت با قیمت عالی باشد که دوربین سه گانه و باتری بزرگ در اختیار دارد.

سامسونگ ممکن است با تولید سری A و M ، ترکیب های متوسط ​​خود را ساده کرده باشد ، اما اخیراً هر دوی این سری ها با مشخصات فنی بسیار متفاوت و متنوع طراحی و آماده تولید به صورت انبوه هستند.

گوشی گلکسی M41 سامسونگ

گلکسی M11 در آینده (احتمالاً نزدیک)  احتمالا عرضه می شود. حدود عرضه این گوشی اواسط اردیبهشت ماه سال 99 خواهد بود. این دستگاه قبلاً توسط Wi-Fi Alliance تأیید شده است و اخیراً در کنسول Google Play مشاهده شده است. امروز ، مجموعه کاملی از رندرهای مطبوعاتی ، و مشخصات فنی کامل در مورد گوشی ارزان قیمت سامسونگ منتشر شد.

سامسونگ گلکسی M11

همانطور که از رندرها مشاهده می کنید ، Galaxy M11 در رنگ های مشکی ، بنفش و آسمان آبی ارائه می شود. این گوشی از صفحه لمسی LCD 6.4 اینچی 720×1560 LCD با سوراخ پانچ سمت چپ در بالای دوربین 8 سلفی 8 MP (با دیافراگم f / 2.0) استفاده می کند.

این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته ای 1.8 گیگاهرتزی بهره می برد که ممکن است تبدیل به یکی از چیپست های Snapdragon 450 شود ، که در گذشته توسط لیست کنسول گوگل پلی به آن اشاره شده بود. این با رم 3 یا 4 گیگابایتی و 32 گیگابایت یا 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا همراه خواهد بود.

گوشی گلکسی M41 سامسونگ

در قسمت عقب یک دوربین دوربین سه گانه وجود دارد که از یک اسنپر اصلی 13 مگاپیکسلی f / 1.8 ، یک 5 MP f / 2.2 ultrawide و یک سنسور عمق 2 MP f / 2.4 برای کمک به ایجاد بوکه برای عکس های پرتره استفاده می کند.

Galaxy M11 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 15W (از طریق درگاه USB-C) است. آن را آندروید 10 با One UI 2.0 از get دریافت و همچنین جک هدفون 3.5 میلی متری نیز دارد. اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی قرار دارد و از قفل صورت نیز پشتیبانی می شود (هر چند که از انواع ناامن است و اسکنر سه بعدی در کار نیست.

گوشی گلکسی M41 سامسونگ

قیمت این گوشی احتمالا در حدود 180 تا 195 دلار خواهد بود و اوایل ماه آینده رونمایی می شود.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *