اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی M11 سامسونگ با مشخصات فنی یک میان رده عرضه می شود

گلکسی M11 سامسونگ

گوشی گلکسی M11 سامسونگ یکی از ارزان قیمت ترین محصولات این شرکت با مشخصات فنی میان رده ، به زودی عرضه و رونمایی می شود. گلکسی M11 در کنار سری گلکسی M21 از سری جدید M سامسونگ به بازار می آید.

در حالی که این شایعه پیش بینی می کند که Galaxy M21 در تاریخ 16 مارس به بازار خواهد رسید ، سامسونگ هنوز تایید رسمی در مورد آن را منتشر نکرده است. گزارش های اخیر نشان می دهد که شرکت در این ماه گوشی گلکسی M11 را معرفی خواهد کرد. پیش از شروع شایعه ، تلفن هوشمند در کنسول Google Play ظاهر شد که مشخصات اصلی و تصویری از آن آشکار شده است.

گلکسی M11 سامسونگ
سامسونگ گلکسی M11

لیست کنسول Google Play نشان می دهد که گلکسی M11 به صفحه نمایش حفره ای پانچ مجهز شده است. به جز چانه ضخیم ، سایر حاشیه های اطراف صفحه نمایش آن باریک هستند. دکمه های صدا و پاور در سمت راست گوشی موجود هستند.

اندازه صفحه نمایش مشخص نیست ، اما مشخص شده است که از رزولوشن 720 x 1560 پیکسل پشتیبانی می کند. از این رو ، این گوشی نسبت ابعاد 19: 9 را ارائه می دهد. مشخص نیست که این تلفن دارای پنل OLED است یا LCD. صفحه نمایش گلکسی M11 دارای تراکم پیکسلی 280ppi است.

علاوه بر این ، این لیست نشان می دهد که پردازنده متوسط ​​تلفن همراه Snapdragon 450 که بر روی گرافیک Adreno 605 تگ می کند ، قدرت دستگاه را خواهد داد. این پردازنده با 4 گیگابایت رم همراه خواهد بود. این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید 10 است. مشخصات دیگر دستگاه در حال حاضر تحت بسته بندی قرار دارد.

به نظر می رسد رونمایی از گلکسی M11 بسیار نزدیک است ، زیرا در مکانهای مختلف مانند سایت صدور گواهینامه NBTC تایلند و بانک اطلاعاتی اتحاد Wi-Fi Alliance مشاهده شده است. یک گزارش اخیر ادعا کرده بود که گلکسی M11 به رنگ بنفش جدیدی وارد خواهد شد. این گوشی از سال گذشته جایگزین گوشی Galaxy M10s خواهد شد.

گلکسی M11 سامسونگ

تاریخ عرضه و قیمت

انتظار می رود سامسونگ گوشی Galaxy M21 را در تاریخ 16 مارس رونمایی کند. یک پوستر بیرون زده از تلفن که دیروز مشاهده شد فاش کرد که این مدل از طراحی نمایشگر Infinity-U درجه یک است. شایعه شده است که این گوشی مشخصات خود را از Galaxy M30s از سال گذشته قرض گرفته است. از این رو پیش بینی می شود از صفحه نمایش 6.4 اینچی ، دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی ، چیپست اگزینوس 9611 و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی برخوردار باشد.

به نظر می رسد که گلکسی M11 سامسونگ قیمتی معادل 220 دلار داشته باشد.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *