اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی A70e سامسونگ با دوربین سه گانه به زودی رونمایی می شود

گلکسی A70e سامسونگ

گوشی گلکسی A70e سامسونگ با دوربین سه گانه به زودی رونمایی می شود. این گوشی بر اساس رندرهای به دست آمده در صفحه توییتر استیو همرستافر به دست آمده است.

سری Galaxy A تقریباً هر قیمت گوشی را در بخش های زیر متوسط ​​و متوسط ​​در نظر گرفته است. با این حال ، به نظر می رسد سامسونگ یک شکاف قیمتی در بازار پیدا کرده و اکنون به دنبال پر کردن آن با گلکسی A70e است ، که امروز از استیو همرستافر و مقایسه Raja به بیرون درز کرده است.

گوشی گلکسی A70e سامسونگ با دوربین سه گانه

گلکسی A70e سامسونگ

در ادامه عرضه سریالی گلکسی A70 و گلکسی A70s ، گوشی هوشمند جدید گلکسی A70e به جای اجرای سوراخ پانچ ، از نمایشگر شیب دار بهره می برد. اما سامسونگ در تلاش برای کاهش هزینه ها ، پنل Infinity-U را با جایگزین Infinity-V جایگزین کرده است که همراه با حاشیه های ضخیم تر و چانه بزرگتر است.

صفحه نمایش نیز این بار در اندازه 6.1 اینچ ، از 6.7 اینچ به شدت کاهش یافته است و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش با اجرای خازنی سنتی جایگزین شده است.

نام سامسونگ در پشت گوشی ، در کنار یک دوربین عمودی در گوشه بالا سمت چپ قرار داده شده است. این ماژول دوربین دارای سه سنسور است ، اگرچه برخی از پایین آمدن سنسورهای بسیار بزرگ به دلیل قیمت پایین تر خبر می دهند.

اطلاعات مفصلی متأسفانه هنوز در دسترس نیست اما انتظار می رود سامسونگ دارای دوربین اصلی ، یک لنز با زاویه فوق العاده گسترده و حسگر عمق برخی از انواع عکس های پرتره باشد.

جک هدفون 3.5 میلی متر نیز روی این گوشی دیده می شود..فریم معمول آلومینیومی نیز در گلکسی A70e موجود است که در این حالت ، یک راک صدا و کلید پاور در سمت راست قرار دارد.

برخی می گویند سامسونگ با حذف جک محبوب هدفون 3.5 میلی متری ، به وفادارترین طرفداران خود روی سری Galaxy S20 خیانت کرد. خوشبختانه ، این شرکت هنوز هم در تلاش است تا همه را در بخش میان رده خوشحال کند و برای حفظ پورت میراث در این مدل خاص تصمیم گرفته است. به نظر می رسد غول کره جنوبی غیرقابل تصور را انجام داده و گلکسی A70e را با درگاه microUSB مجهز کرده است. تقریباً هر تلفن هوشمند امروزی دارای USB-C است ، بنابراین قطعاً این تصمیم ناامید کننده است.

گلکسی A70e

گلکسی A70e سامسونگ

احتمالاً این تصمیم اتحادیه اروپا را خوشحال نمی کند. این به این دلیل است که اتحادیه سیاسی در تلاش برای کاهش زباله های الکترونیکی در تلاش است تا تولید کنندگان را به تصویب USB-C در همه تلفن های هوشمند بپردازد ، چیزی که حتی در صورت اجرا می تواند درگاه لایتنینگ اپل را در آیفون ها نیز تحت تأثیر قرار دهد.


محصولات مرتبط:


تکمیل بسته خارجی یک اسپیکر پایین و یک میکروفون است. هنوز مشخص نیست که سابق در کنار بلندگوی داخلی برای ایجاد یک استریو کار می کند یا خیر.

Galaxy A70 با راه اندازی nv اوایل سال گذشته به سرعت به یکی از پرفروش ترین تلفن های هوشمند سامسونگ در سطح جهان تبدیل شد. Galaxy A70s به روز شده در نیمه دوم سال 2019 این شتاب را ادامه داد و اگرچه انتظار می رود گلکسی A71 جدید امسال روند صعودی را حفظ کند ، اما به نظر می رسد که هنوز هم Galaxy A70 شهرت جدی در بین مصرف کنندگان دارد.

از این گذشته ، با توجه به اندازه جمع و جور Galaxy A70e ، سامسونگ می توانست این مدل را به راحتی از مدل های Galaxy A50 ، Galaxy A40 یا شاید حتی Galaxy A30 برند کند. با این حال ، تصمیم بر این است که به شدت نشان ندهیم که مشتریان هنوز به تلفن هوشمند میان رده سال گذشته علاقه زیادی دارند.

این اقدام همچنین امکان ایجاد طیف وسیعی از مدلهای مارک الکترونیکی در آینده را برای شرکت فراهم می کند تا هرگونه شکاف احتمالی را پر کند. در حال حاضر ، گلکسی A10e و گلکسی A20e را ارائه می دهد ، اما در نهایت می تواند Galaxy A30e ، Galaxy A40e و Galaxy A50e را ایجاد کند.

به نظر می رسد که اصلی ترین دلیل نام گذاری این گوشی به گلکسی A70e و اتصال آن به سری A70 افزایش فروش این گوشی به خاطر سابقه خوب گلکسی A70 باشد وگرنه این گوشی هیچ شباهتی چه از لحاظ سخت افزار چه طراحی به گلکسی A70 اولیه که در سال 2019 معرفی شد ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *