اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی فولد 2 با پردازنده میان رده عرضه می شود

گوشی گلکسی فولد

گوشی گلکسی فولد 2 ، سری میان رده گوشی های تاشو سامسونگ به زودی در کنار گلکسی اس 20 رونمایی خواهد شد. به نظر می رسد که این گوشی از پردازنده میان رده یا سطح متوسط بهره بگیرد تا قیمت آن رشد بیش از اندازه نداشته باشد.

با اعلام رسمی سامسونگ ، انتظار می رود که غول کره ای در تاریخ 11 فوریه از هر دو ترکیب Galaxy Fold 2 و Galaxy S20 / S11 رونمایی کند. آنچه که رسمی نیست مشخصات گلکسی فولد 2 است و طبق یک گزارش جدید ، پردازنده میان رده آن را قدرت می بخشد. گوشی تاشو جدید ممکن است برای بسیاری از افرادی که سخت افزار بسیار خوب و توانمند را می خواهند ناامید کننده باشد.

چند ماه پیش گزارشی اعلام کرد که سامسونگ می خواهد گوشی گلکسی فولد 2 را نسبت به نسخه قبلی خود مقرون به صرفه تر کند. این شایعه می گوید ، این دستگاه تقریباً 1000 دلار قیمت دارد یا این که به نصف قیمت گلکسی فولد عرضه شود. ظاهراً برای دستیابی به این هدف ، Galaxy Fold 2 جدید سامسونگ به جای 865 این نسل از Snapdragon 855 SoC نسل گذشته بهره خواهد برد.


محصولات مرتبط:


البته هنوز مشخص نیست که وجود پردازنده سال گذشته اسنپدراگون 855 روی این گوشی حتمی خواهد بود یا باز هم می خواهد یک پردازنده ارزان قیمت تر را روی گلکسی فولد 2 جاسازی کند.

این نشت از طرف ایشان آگاروال حاصل می شود ، که نشت های آن اغلب طی چند سال گذشته دقیق بوده اند. اکنون ، این مسال آن چنان بد هم نیست. Snapdragon 855 هنوز یک پردازنده خارق العاده است و نسبت به اکثر پردازنده های میان رده فعلی بسیار بهتر است. علاوه بر این ، دلیل آشکار تولید تلفن تاشو ارزان تر وجود دارد.

مشخصات دیگر گوشی جدید سامسونگ شامل یک دوربین جلوی 10 مگاپیکسل است که یک دوربین معمولی است  ، اما کار را تمام می کند. همچنین شایعاتی را شنیده ایم که این محصول  دارای دوربین اصلی دوگانه است ، برخلاف تنظیم اولیه دوربین سه گانه Galaxy Fold. بار دیگر ، این حرکت می تواند برای کاهش هزینه های کلی انجام شود ، بنابراین باید تا 11 فبریه 2020 یا 21 بهمن ماه سال 98 منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سامسونگ می تواند یک گوشی ارزان قیمت تاشو را به بازار عرضه کند یا باز هم مثل گلکسی فولد به مشکلات عدم استانداردسازی محصول برخورد نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *