اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی فولد سامسونگ رسما معرفی شد

گلکسی فولد

سرانجام در مراسم آنپکد سامسونگ، گوشی گلکسی فولد ، اولین گوشی کاملا منعطف دنیا، رونمایی شد. این گوشی می تواند از یک گوشی عریض و پهن به یک اسمارت فون کوچک تبدیل شود. پیشتر در مورد نام قطعی این گوشی در موب خرید صحبت کرده بودیم، حال این گوشی با مشخصات بسیار قدرتمند، قیمت احتمالی زیاد و سخت افزار استثنایی طی مراسم آنپکد سامسونگ، معرفی شد.

گلکسی فولد

سامسونگ سرانجام به قول های خود در مورد رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی فولد جامع عمل پوشاند ، این شرکت امشب در تاریخ اول اسفند ماه 1397 ، گوشی منعطف خود را به نام گلکسی فولد، که می توان اولین گوشی کاملا منعطف دنیا نامید، معرفی کرد. ما اولین بار گلکسی فولد سامسونگ را در ماه نوامبر، در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ دیدیم، اگرچه آن دیوایس هنوز در مراحل توسعه‌ی خود حضور داشت و تکمیل نشده بود. اما حالا این گوشی با طراحی کامل خودش، چشم نواز و زیبا به نظر می‌رسد.

گلکسی فولد، به معنای واقعی یک گوشی تاشو کامل است که می توان آن را از صفحه نمایش تا کرد و در جیب گذاشت! رویایی که پس از سال ها به سرانجام رسید. وقتی گوشی را به سمت داخل تا می کنیم، یک نمایشگر 4.6 اینچی با وضوح 840‌ در 1960 پیکسلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که کار کردن با یک دست را آسوده می‌کند. آیا به فضای کار بیشتری برای مشاهده‌ی محتوا نیاز دارید؟با باز کردن کامل گوشی یک صفحه نمایش 7.3 اینچی با وضوح کواد اچ دی روبروی شما قرار خواهد گرفت! یک صفحه نمایش بسیار جذاب و تاشو.

گلکسی فولد

این گوشی از نظر طراحی بدنه نیز بسیار حرفه ای کار شده است. در 4 رنگ متنوع عرضه  می شود و حتی یک گزینه بسیار جالب روی این گوشی وجود دارد که شما می توانید رنگ سفارشی خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. به این صورت که رنگ خود را به شرکت سامسونگ اعلام می کنید و آن ها برای شما گوشی کاستومایز شده گلکسی فولد را ارسال می کنند.

هر چه تا به حال در مورد گلکسی فولد سامسونگ، طی یک سال گذشته شنیده بودیم، امروز در مراسم آنپکد سامسونگ در مورد این گوشی گفته شد. نمایشگر کواد اچ دی 7.3 اینچی، شش دوربین و باتری با ظرفیت استثنایی 4400 میلی آمپر ساعت همه و همه در پس یک گوشی بسیار استثنایی و البته با قیمت بالا قرار گرفته است.

گلکسی فولد سامسونگ با چه قیمتی وارد بازار می شود

البته خب همیشه اولین ها گران نیز هستند. گلکسی فولد سامسونگ نیز می تواند از قیمت 1900 دلاری شروع شده و با قیمت های بالاتر نیز فروش رود. تاریخ عرضه آن نیز به احتمال قوی از ابتدای سال 2019 میلادی خواهد بود. تا چند روز دیگر نسخه اصلی این گوشی را در بارسلونا و نمایشگاه MWC 2019 خواهیم دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *