اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی ای 70 اس ، با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی می شود

گلکسی ای 70 اس

گلکسی ای 70 اس ، نسل جدید گوشی های میان رده سامسونگ به زودی معرفی می شود، و بر اساس آخرین خبرها این گوشی به دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد، در حالی که با کیفیت ترین دوربین معرفی شده گوشی های هوشند تا کنون 48 مگاپیکسل است.

گلکسی ای  70 اس

سه ماهه دوم سال 2019 به نظر می رسد که جنگ رقابتی بزرگی بین سازندگان گوشی هوشمند برای به دست آوردن دوربین های فوق حرفه ای بیشتر از 48 مگاپیکسلی باشد، همانطور که ماه گذشته شنیده بودیم،لنوو یک گوشی با دوربین 100 مگاپیکسلی را به بازار عرضه می کند، اما قبل از عرضه این گوشی ، فعلا سامسونگ در این زمینه پیشگام بوده و با رکورد زنی در کیفیت عکسبرداری گوشی ، آن هم در نسخه های میان رده، به دنبال عرضه گوشی گلکسی ای 70 با دوربین 64 مگاپیکسلی است که حدود 17 مگاپیکسل با کیفیت تر از بهترین دوربین های فعلی گوشی های هوشمند به شمار می رود.

تاریخ عرضه گلکسی ای 70 اس به طور دقیق معلوم نیست و فقط می‌دانیم این گوشی در نیمه دوم سال جاری معرفی خواهد شد. گفته می‌شود سنسور دوربین میان‌رده آتی سامسونگ از نوع ISOCELL Bright GW1 خواهد بود.

گلکسی ای 70 اس و دوربین 64 مگاپیکسلی

سنسور جدید به کار رفته روی دوربین گوشی، بهترین و قدرتمندترین سنسور موجود روی گوشی های هوشمند فعلی بازار است.سامسونگ در ساخت ISOCELL Bright GW1 از فناوری ترکیب پیکسل‌ها استفاده کرده و به لطف الگوریتم Remosaic آن، می‌توان در شرایط نوری ضعیف عکس‌هایی با رزولوشن 16 مگاپیکسل ثبت کرد، چرا که چهار پیکسل با یکدیگر ترکیب شده تا راندمان کاری دوربین افزایش پیدا کند.

البته این دوربین 64 مگاپیکسلی ، سیستم اچ دی آر را نیز پشتیبانی کرده و رنگ ها را با دقت بسیار بالایی ثبت خواهد کرد تا شاهد تصاویر فوق العاده طبیعی باشیم.

ماژول (Dual Conversion Gain (DCG نور دریافت شده را به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند. بدین ترتیب سنسور می‌تواند از تمامی ظرفیت خود (FWC) استفاده کند و با دریافت نور بیشتر از محیط، کیفیت تصاویر را ارتقا دهد. از سوی دیگر می توان به فیلم برداری اسلومو با کیفیت فول اچ دی و سیستم اچ دی آر اشاره کرد، همچنین فیلمبرداری گوشی از سنسور سوپر پی دی برای افزایش تثبیت تصاویر و همچنین گرفتن عکس هایی با ثبات بیشتر ، بهره خواهد برد.

البته تا کنون بهترین دوربین گوشی روی انواع گوشی های هوشمند شرکت های سامسونگ، شیائومی و هواوی ، قدرت 48 مگاپیکسلی داشت اما با ظهور گلکسی ای 70 اس ، این رکورد جابه جا خواهد شد.

گلکسی ای 70 یکی از مدل های میان رده ای بود که سامسونگ ماه اخیر به همراه سری های دیگر ای 20 ، ای 30، ای 40، ای 50 ، ای 60  ای 80 که می توان همه را جزو بهترین های سامسونگ نام برد، معرفی شد، سری گلکسی ای 70 اس نیز نسخه پیشرفته ای 70 است که می توان آن را رقیبی برای تمامی میان رده های سال 2019 نامید. ای 70 مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی از نوع Infinity-U و SuperAMOLED بوده که با کیفیت +Full HD تصاویر را نمایش می‌دهد. در نمای جلویی گوشی نیز سنسور 32 مگاپیکسلی به منظور گرفتن سلفی قرار گرفته که به خوبی در طراحی ناچ مخفی شده و ظاهر گوشی را بهم نمی‌ریزد.

قلب تپنده  گلکسی ای 70 چیپست اسنپدراگون 670 در کنار 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. دوربین اصلی ای 70 سه گانه بوده و از سه سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7، سنسور 8 مگاپیکسلی با f/2.2 برای ثبت تصاویر بسیار عریض با زاویه دید 123 درجه‌ای و سنسور 5 مگاپیکسلی با f/2.2 به منظور تشخیص عمق تصویر برخوردار است.

به نظر می رسد احتمال معرفی این گوشی قبل از نوت 10 بسیار زیاد باشد. بنابراین تا حدود 1 ماه آینده باید منتظر عرضه این گوشی قدرتمند باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *