اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی اس 20 اولترا بهترین صفحه نمایش حال حاضر دنیا را دارد

گلکسی اس 20 اولترا

Display Mate به تازگی یافته های خود را در صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا و داستان کوتاه کوتاه ، صفحه نمایش جدید یا 12 رکورد عملکرد همسان منتشر کرده و دارای درجه A + است. این علامت در بین 5 رکورد از بین 12 رکورد علامت “بصری قابل تشخیص از عالی” دریافت کرد.

صفحه نمایش جدید 14٪ روشن تر از تلفن های Galaxy S10 است و از ویژگی High Brightness Mode برخوردار است که خوانایی صفحه را در سطح نور متوسط ​​و زیاد بهبود می بخشد. این حالت اجازه می دهد تا صفحه نمایش بین 823 نیت و 1،342 نیت تولید کند.

همچنین ، صفحه نمایش تنظیم شده است که حداکثر در سطح کمتری از نور محیط ، نسبت به گذشته ، 20،000 لوکس (در فضای باز ، اما در نور مستقیم خورشید) نباشد. از طرف دیگر ، Super Dimming Mode می تواند ضمن حفظ رنگ کامل 24 بیتی ، به 2 نقطه برسد. در حالت فعال شدن حالت Always On Display در تاریکی ، این حالت به 1 نیت کاهش می یابد.

صفحه نمایش گلکسی اس 20 اولترا

پنل Dynamic AMOLED 2X در گلکسی اس 20 اولترا رکورد هایی با دقت در حالت های sRGB و DCI-P3 خود دارد. همچنین سوابق مربوط به دقت مطلق رنگ و دقت مقیاس کنتراست و شدت را تعیین می کند. این صفحه نمایش دقیق ترین رنگی است که تیم Display Mate تا به امروز اندازه گیری کرده است.

یکی از بروزرسانی های اصلی نمایشگر جدید البته حالت 120Hz است. علاوه بر نرخ تازه سازی بیشتر ، باعث کاهش لرزش صفحه می شود که توسط برخی از کاربران تجربه شده است.

گلکسی اس 20 اولترا گلکسی اس 20 اولترا

گوشی گلکسی اس 20 اولترا در کنار گوشی های گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس معرفی شد. این گوشی دارای یک دوربین 108 مگاپیکسل فوق حرفه ای با لنز تله فوتو 48 مگاپیکسل و بزرگنمایی 100 برابر اسپیس زوم است. از دیگر امکانات این گوشی می توان به پردازنده اسنپدراگون 865 ، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و یک شارژر 45 وات فست شارژ اشاره کرد.


محصولات مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *