اخبار, تلفن همراه

گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ با دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه می شود

گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ

گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ طبق آخرین شایعات به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می شود. این گوشی همچنین دارای دوربین با لنز سه گانه خواهد بود و احتمالا سنسور ToF مجزا نیز در این ترکیب قرار داده شود.

لنز اصلی دوربین گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ 108 مگاپیکسلی ساخت خود سامسونگ با تکنولوژی ایزوسل برایت HMX است که همین الان نیز در گوشی های شیائومی به کار برده می شود. به طور مثال گوشی شیائومی می سی سی 9 پرو یکی از گوشی هایی است که به چنین لنزی مجهز می شود.

گلکسی اس 11 سامسونگ اولین محصول پرچمداری خواهد بود که به چنین دوربینی مجهز می شود، البته شیائومی می میکس آلفا هنوز به صورت رسمی معرفی نشده ، بنابراین گلکسی S11 می تواند به عنوان اولین گوشی پرچم دار با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی و عرضه شود.

سنسور ایزوسل برایت HMX درست همانند لنز 64 مگاپیکسلی عمل می کند با این تفاوت که سایز سنسور به 1/1.33 تغییر یافته. بنابراین می توان با سنسور جدید تصاویری در پیکسل 12032*9024 ثبت کرد که همانند تصاویری است که روی لنزهای DSLR گرفته می شود.


محصولات مرتبط:


سایز سنسور بزرگ تر کمک می کند تا نور بیشتری در موقعیت های با نور کم جذب شود. از سوی دیگر گزینه Smart ISO نیز کمک می کند تا برای هر صحنه یک نوع ISO مشخص در نظر گرفته شود. سنسور HX از تکنولوژی ترتاسل یا ایزوسل پلاس سامسونگ بهره می گیرد بنابراین قادر است که تصاویر بزرگتر با نور بیشتر 27 مگاپیکسلی را نیز ثبت کند. این سنسور همچنین می تواند ویدیو 6K در نرخ 30 فریم بر ثانیه ذخیره کند.

سایر مشخصات فنی گلکسی اس 11 سامسونگ

هنوز دو الی سه ماه دیگر تا عرضه گوشی گلکسی اس 11 سامسونگ بقی مانده است اما طبق آخرین شایعات این گوشی به اندروید 10 و وان یو آی 2 مجهز خواهد شد. دوربین آن از بزرگنمایی اپتیکال 5X استفاده می کند و لنز 108 مگاپیکسلی دارد، این دستگاه همچنین به پردازنده اسنپدراگون 856 یا اگزینوس 9825 مجهز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *