اخبار, تلفن همراه

گوشی پرچمدار میزو 16 اس با پردازنده اسنپدراگون 855 رونمایی شد

میزو 16 اس

میزو 16 اس ، پرچمدار شرکت میزو، با پردازنده اسنپدراگون 855 رونمایی شد. این گوشی همچنین به یک دوربین 48 مگاپیکسلی نیز مجهز است. قیمت، مشخصات فنی و طراحی ظاهری گوشی را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

میزو 16 اس

میزو 16 اس امروز با قابلیت های استثنایی رونمایی شد، این گوشی به تراشه اسنپدراگون  855 مجهز شده و همچنین دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی روی آن مجهز است و از تکنلوژی ساخت بدنه یک دست کاف بهره خواهد برد. صفحه نمایش این گوشی نیز سوپر امولد است.

نمایشگر اصلی این گوشی با اندازه 6.2 اینچی بوده و کیفیت آن فول اچ دی پلاس به همراه یک سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. البته میزو طی همکاری که با سامسونگ داشته، توانسته صفحه نمایش گوشی میزو 16 اس را به گونه ای بسازد که بیش از 33 درصد نور ساطع شده مخرب برای چشم انسان را از صفحه نمایش حذف نماید.

از لحاظ میزان اندازه صفحه نمایش به بدنه، این گوشی یکی از بهترین رکورد ها را از آن خود خواهد کرد، نسبت صفحه نمایش به بدنه حدود 91.5 است و می توان آن را یکی از کم حاشیه ترین صفحه نمایش گوشی فعلی بازار دانستاین گوشی همچمین از اسپیکرهای استریو برای ارائه صدای همه‌جانبه در هنگام مشاهده‌ی فیلم برخوردار است. یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با پشتیبانی از +HDR و حالت پرتره نیز در قاب جلویی قرار دارد.

مشخصات فنی و دوربین میزو 16 اس

روی گوشی میزو 16 اس یک دوربین حرفه ای 2 گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسل و سیستم تثبیت کننده اپتیکال تصویر و لنز دوم 20 مگاپیکسلی واید قرار داده شده که می توان آن را یکی از بهترین دوربین های معرفی شده در سال 2019 نام برد. هر چند که میزو از  لنز سوم تشخیص عمق یا تک رنگ استفاده نکرده اما سیستم نرم افزاری موجود روی دوربین این گوشی آنقدر کاربردی است که می توان از اضافه کردن لنز سوم روی این سیستم چشم پوشی کرد. چینش این دو لنز در کنار یکدیگر به میزو اجازه داده تا حالت جدید “Super night view” را به سیستم دوربین گوشی بی‌افزاید که می‌تواند برای عکاسی شفاف و روشن در شرایط نوری کم٬ تا 8 عکس را در 1 عکس ادغام کند.

از نظر مشخصات فنی ، گوشی میزو 16 اس با پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 855 8 هسته ای و رم 6 یا 8 گیگابایتی به همراه نسخه های متفاوت در حافظه های داخلی 128 و 256 گیابایتی  عرضه می شود. همچنین باتری موجود روی گوشی 3600 میلی آمپر ساعت است و سیستم شارژ سریع 24 واتی با آن همراه شده و می تواند گوشی را تنها در عرض 30 دقیقه به 60 درصد شارژ برساند. پردازنده اسنپدراگون 855 روی این گوشی به همراه سیستم هوشمند موجود می تواند میزان انرژی مصرفی را پایین آورده و بهینه سازی های ویژه ای را روی آن انجام دهد به صورتی که می توانید 6 ساعت پشت سر هم بازی کنید یا 14 ساعت ویدیو ببینید.

میزو ۱۶ اس در سه رنگ مشکی٬ سفید و آبی روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی مجهز به رم 6 به علاوه حافظه 128 گیگابایتی این گوشی با قیمت 475 دلار عرضه خواهد شد٬ در حالی که مدلی با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه با 520 دلار و مدلی با همین میزان رم و 256 گیگ حافظه نیز با قیمت 595 دلار از چند روز دیگر به فروش خواهد رسید.

میزو نیز یکی دیگر از شرکت های تولید گوشی هوشمند چینی است که پس از هواوی، شیائومی و وان پلاس گوشی های هوشمند پرچمدار را با قیمت عالی و مشخصات فنی استثنایی روانه بازار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *