اخبار, تلفن همراه

گوشی پرچمدار میزو ، میزو 16T رونمایی شد

میزو 16T

پرچمدار شرکت میزو ، میزو 16T یکی از پرقدرت ترین گوشی های دنیا، گوشی گیمینگ با اسنپدراگون 855 توسط این شرکت رونمایی شد.این گوشی همچنین دارای دوربین سه گانه قدرتمند و سخت افزار استثنایی و قیمت بسیار پایین است.

میزو 16T

گوشی میزو 16T ، یک گوشی قدرتمند گیمینگ در عین حال با قیمت بسیار پایین نسبت به سخت افزار داخلی آن است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 855 به همراه دوربین سه گانه حرفه ای است. این گوشی را می توان از نظر کاربردی یکی از بهترین گوشی های گیمینگ حال حاضر دنیا نامید.

میزو نیز یکی دیگر از شرکت های چینی است که پا به پای شرکت شیائومی ، گوشی های با کیفیت ، سطح بالا و با قیمت پایین عرضه می کند. این شرکت در نیمه نخست سال 2019 میلادی، فعالیت خود را افزایش داده و علاوه بر معرفی گوشی پرچمدار میزو 16 اس، حال گوشی گیمیکنگ استثنایی میزو 16T را نیز معرفی کرد. تی در نام این گوشی از عبارت «توربو» گرفته شده است. امروز مدیرعامل و بنیانگذار شرکت میزو، آقای هانگ ژانگ برخی از اطلاعات مربوط به این گوشی را تایید کرده است. به طور مثال شایعه‌ای که ادعا می‌کرد این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 کوالکام مجهز می‌شود حالا تایید شده است. وی همچنین تایید کرده که گوشی گیمینگ میزو با دوربین سه گانه پشتی عرضه می‌شود، اما هیچ یک از آن‌ها به تثبیت کننده اپتیکال عکس (OIS) مجهز نخواهند بود.

 

 

همانطور که توضیح دادیم ، میزو گوشی هایی با کیفیت و با قیمت پایین عرضه می کند، گوشی میزو 16T نیز قیمتی برابر با 350 دلار خواهد داشت که در مقایسه با سایر گوشی های پرچمدار و گوشی های گیمینگ قیمت بسیار قابل توجهی خواهد بود.ب. این گوشی هوشمند پس از عرضه می‌تواند لقب ارزان‌ترین گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 را از آن خود کند. هوانگ ژانگ همچنین خبر می‌دهد که در این گوشی از طراحی ناچ استفاده نشده و ظرفیت باتری آن چیزی بین 4000 تا 4500 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. از آنجایی که با یک گوشی گیمینگ طرف هستیم، چنین ظرفیت باتری نیز انتظار می‌رود.

هر چند که هنوز در مورد زمان عرضه این گوشی به زمان مشخصی اشاره نشده، اما انتظار می رود که پس از عرضه میزو 16 اس، حدود در نیمه دوم سال 2019 ، گوشی میزو 16T معرفی شود. این گوشی می تواند یکی از بهترین گوشی های سال 2019، از لحاظ کاربرد برای گیمر ها باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *