اخبار, تلفن همراه

گوشی پرچمدار ال جی با بهره گیری از اینترنت 5G به زودی رونمایی می شود

گوشی پرچمدار ال جی با بهره گیری از اینترنت 5G به زودی رونمایی می شود

با نزدیک شدن به عرضه اینترنت نسل 5 در کشورهای امریکا، کره و اروپا، ال جی نیز دست به کار شده و به زودی گوشی جدید رونمایی خواهد کرد. پرچمدار ال جی با اینترنت 5G و همچنین سخت افزار قدرتمند به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

پرچمدار ال جی

به زودی اینترنت نسل 5 راه اندازی می شود و گوشی های پرچمدار بسیاری می توانند از این سیستم  بهره ببرند. گوشی های مثل گلکسی اس 10، هواوی پی 30 و همچنین نسل جدید ال جی. گوشی پرچمدار ال جی می تواند یکی از این گوشی ها باشد که به اینترنت 5G مجهز خواهد شد.

شرکت ال جی در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی بوده که در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و توانایی پشتیبانی از شبکه جدید تلفن همراه را دارد.

نمایشگاه MWC 2019 یکی از برترین رویداد های جهانی در شهر بارسلونا است. ال جی می تواند گوشی جدید خود را در این رویداد به نمایش بگذارد. البته طبق اعلام های قبلی این گونه به نظر می رسد که شرکت ال جی دو گوشی جدید خود را در این رویداد به نمایش بگذارد.بلافاصله پس از معرفی در مراسم، گوشی هوشمند 5G شرکت ال جی از تاریخ 25 فوریه الی 28 فوریه در MWC 2019 نمایش داده خواهد شد.

قرارداد های همکاری بین ال جی و شرکت های تامین کننده اینترنت نسل 5 در امریکا، کره و اروپا به امضا رسیده که می تواند گواه دیگری بر عرضه گوشی با اینترنت 5G توسط ال جی باشد.

از جمله مشخصات فنی پرچمدار ال جی با اینترنت 5G می توان به تراشه اسنپدراگون 855 اشاره کرد. این تراشه در اکثر پرچمداران اندرویدی سال 2019 قرار خواهد گرفت.همچنین این دستگاه دارای یک محفظه بخار بوده که 2.7 برابر بزرگ‌تر از لوله انتقال گرما است. گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهند این گوشی دارای باتری 4000 میلی‌آمپر بوده و انتظار می‌رود که از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی کند.

حدود 3 الی 4 سال است که شرکت ال جی آن چنان که باید فروش نمی کند و گوشی های عرضه شده توسط آن ها نیز با افت فروش مواجه می شوند. به طور حتم این شرکت کره ای در نظر دارد که با قراردادن اینترنت مسل 5 در گوشی های خود، بتواند تمامی کمبود های موجود در بازار ال جی را حل کند.بپیش از این، Hwang Jeong Hwan، مدیر بخش گوشی های هوشمند این کمپانی اعلام کرد که آن‌ها یکی از سه تولیدکننده‌ای خواهند بود که گوشی هوشمند 5G را راه‌اندازی خواهند کرد.

نقشه راه معرفی گوشی های هوشمند این شرکت نشان می‌دهد که جی 8 اولین گوشی 5G ال جی نخواهد بود؛ کمپانی کره‌ای ال جی قصد دارد تا گوشی هوشمند 5G را با نام تجاری جدید معرفی کند که باعث ایجاد طرح‌های هدفمند تبلیغاتی خواهد شد.

ال جی معتقد است که راه‌اندازی گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G می‌تواند میزان فروش در نیمه اول سال 2019 میلادی را افزایش دهد.

هم اکنون این شرکت کره‌ای با Sprint قرارداد دارد و به نظر می‌رسد در نیمه نخست سال جاری شاهد معرفی گوشی هوشمند 5G خواهیم بود، البته سایر شرکت‌ها همانند سامسونگ، شیائومی، وان پلاس و اوپو نیز قصد دارند همانند ال جی و در نیمه اول سال جاری از گوشی های هوشمند 5G خود رونمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *