اخبار, تلفن همراه

گوشی ویوو وی 17 (Vivo V17) با دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسل معرفی شد

گوشی ویوو وی 17

گوشی ویوو وی 17 (Vivo V17) یک گوشی میان رده تمام عیار از سری گوشی های ویوو است که با قیمت عالی، دوربین چهارگانه و پردازنده قدرتمند امروز معرفی شد. در ادامه سایر مشخصات این گوشی و قیمت آن را بررسی خواهیم کرد.

گوشی ویوو وی 17 پس از معرفی ویوو وی 17 پرو که در مهرماه معرفی شد، با مشخصات فنی عالی و قیمت خوب امروز معرفی شد. این گوشی به یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی حفره ای و باتری بزرگ با قابلیت شارژ سریع مجهز شده است. این گوشی امروز در روسیه معرفی شد.

مشخصات فنی گوشی ویوو وی 17 (Vivo V17)

گوشی ویوو وی 17 دارای ابعاد 159.0* 74.17* 8.54 میلی متر است و 176 گرم وزن دار. بر خلاف گوشی ویوو وی 17 پرو این محصول به یک دوربین سلفی حفره ای مجهز شده استو طراحی صفحه نمایش آن کاملا متفاوت است.

گوشی ویوو وی 17

نمایشگر ویوو وی 17 یک صفحه 6.44 اینچ سوپر امولد با کیفیت فول اچ دی پلاس است. این صفحه نمایش میزان رنگ DCI-p3 را پوشش می دهد و به تکنولوژی HDR و iView نیز مجهز شده است. میزان نسبت اندازه صفحه نمایش به بدنه گوشی 91.38 درصد بوده و اسکنر اثر انگشت گوشی نیز در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

از نظر مشخصات فنی ، قلب تپنده گوشی را پردازنده اسنپدراگون 675 تشکیل می دهد و در کنار آن 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. اسلات میکرو اس دی نیز برای افزایش ظرفیت حافظه گوشی در این محصول قرار داده شده. رابط کاربری نیز فان تاچ OS 9 است که بر اساس اندروید 9 ساخته شده.


محصولات مرتبط:


دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 است. در قسمت پشتی نیز یک ماژول دوربین چهار گانه با لنزهای اصلی 48 مگاپیکسلی ، 8 مگاپیکسلی واید، 2 مگاپیکسل پرتره و 2 مگاپیکسل ماکرو قرار دارد.

روی دوربین اصلی این گوشی مد سوپرنایت برای عکاسی در صحنه هایی با نور کم نیز مجهز شده و همچنین تکنولوژی های هوشمند Super EIS ، Super macro،Portrait Framing و همچنین اسلوموشن و استیکر های هوشمند نیز درون این محصول به کار گرفته شده است.

باتری گوشی ویو وی 17 یک باتری 4500 میلی آمپر ساعت است که در کنار آن شارژر فست شارژ 18 وات قرار داده شده. علاوه بر این به منظور ارتقا سطح کیفی گوشی سیستم های بهینه سازی سرعت در زمان بازی به نام Game Center به طور پیش فرض قرار گرفته تا سطح کیفی بازی های انجام شده روی گوشی را افزایش دهد.

قیمت گوشی

گوشی جدید ویوو وی 17 در رنگ های آبی و سفید عرضه خواهد شد. این گوشی دارای نسخه هایی با 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 323 دلار است و فروش آن در چین از 17 دسامبر آغاز خواهد شد. البته می توانید یک جفت هدفون مخصوص این گوشی را نیز به قیمت 28 دلاری نیز به صورت مجزا تهیه کرده و به عنوان هندزفری یا به منظور گوش دادن به موسیقی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *