اخبار, تلفن همراه

گوشی ویوو اپکس 2019 به طور رسمی رونمایی شد

گوشی ویوو اپکس 2019 به طور رسمی رونمایی شد

گوشی جدید ویوو، ویوو اپکس 2019 معرفی شد. این گوشی چینی دارای سخت افزار قدرتمند و طراحی بدنه چشم نواز و زیبا است. در ادامه سایر مشخصات این گوشی جدید ویوو را معرفی می کنیم.

گوشی ویوو اپکس 2019

از جمله مشخصات سخت افزاری اگوشی ویوو اپکس 2019 می توان بهپردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت داخلی (بدون امکان ارتقا از طریق کات حافظه جانبی)، ۱۲ گیگابایت حافظه رم، دستیار صوتی هوشمند Jovi و پشتیبانی از اینترنت 5G اشاره کرد.

تنها یک روز بعد از آنکه کمپانی میزو  گوشی هوشمند بدون دکمه و بدون پورت خود را به رسانه‌ها نشان داد، ویوو اپکس 2019 پیش روی چشمان کاربران قرار گرفته است که یک هیولای هوشمند با طراحی فوق مدرن محسوب می‌شود. البته این گوشی دارای یک پورت است که به صورت یک اتصال‌دهنده‌ی مغناطیسی بر روی پنل پشتی آن قرار گرفته است که برای شارژ کردن و انتقال اطلاعات استفاده می‌شود. این در حالی است که گوشی میزو زیرو تنها بر روی شارژر وایرلس تکیه می‌کند و پورت ورودی خاصی بر روی بدنه ندارد. ویوو اتصال را MagPort نامیده است که آن را بر روی پنل پشتی و در پایین صفحه می‌توانید پیدا کنید.

از نظر طراحی که به این گوشی بنگریم، یک صفحه نمایش 6.39 اینچی روی آن قرار گرفته و یکی از استثنایی ترین قابلیت های این صفحه نمایش ، نقش آن به عنوان آمپلی فایر اضافی در زمان پخش موزیک روی گوشی است! عجیب است نه؟

حاشیه‌های نمایشگر ویوو اپکس ۲۰۱۹ تقریبا کمترین میزان در میان تمام گوشی های هوشمندی است که تا به حال دیده‌اید و البته هیچ نشانه‌ای هم از حضور یک دوربین سلفی بر روی آن وجود ندارد.

روی این گوشی هیچ گونه دکمه ای دیده نمیشود و همچنین این که از یک سنسور اثر انگشت تماما زیر صفحه بهره می برد. در واقع شما می‌توانید هر قسمتی از نمایشگر را لمس کنید تا اثر انگشت‌تان شناسایی شود و دیگر مشابه گوشی‌هایی همچون پرچمداران هواوی، لازم نیست که تنها یک نقطه مخصوصِ صفحه را برای شناسایی اثر انگشت لمس کنید.

دوربین دوگانه بر روی پشت این گوشی نیز از دو سنسور ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده و یک فلش ال ای دی آنها را همراهی می‌کند.

از آن جایی که ویوو اپکس 2019 هنوز هم یک کانسپت است ، بسیاری از سوال ها را جواب نخواهد داد تا زمانی که اصل محصول به بازار عرضه شود.  همچنین این کمپانی درباره دوربین سلفی نیز اظهار نظر خاصی نکرده، بنابراین نمی‌دانیم که آیا مشابه تعدادی از گوشی های جدید، دوربین سلفی به صورت کشویی بیرون خواهد آمد یا اصلااین طرح مفهومی دوربین سلفی ندارد؛ درباره پشتیبانی از شارژ وایرلس و یا اینکه ویوو Apex 2019 مانند مدل میزو زیرو ضد آب خواهد بود نیز اطلاعاتی در دست نیست.

باید تا نمایشگاه MWC 2019 منتظر ماند و طرح مفهومی گوشی ویوو اپکس 2019 را به وضوح دید. هنوز از قیمت احتمالی این ابر غول چینی نیز خبری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *