اخبار, تلفن همراه

گوشی وان پلاس 8 5G با قیمت پایین تری نسبت به نسخه پایه عرضه می شود

وان پلاس 8 5G

دو روز پس از ظاهر شدن لیست مشخصات کامل تلفن های هوشمند به صورت آنلاین و تنها 24 ساعت پس از بیرون آمدن مطبوعات از قیمت دقیق وان پلاس 8 پرو ، Steve Hemmerstoffer اکنون تصاویر بازاریابی استاندارد وان پلاس 8 را منتشر کرده است.

سیستم دوربین سه گانه

وان پلاس 7T به لطف ماژول دوربین دایره ای آن روی صفحه پشتی شیشه ای ، واقعاً یک گوشی منحصر به فرد بود. متأسفانه ، وان پلاس 8 با بازگشت دوباره به برجستگی دوربین عمودی که در وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو وجود دارد ، همه این موارد را تغییر می دهد.

این بار در کل دارای سه سنسور است. راه پیش رو یک تیرانداز 48 مگاپیکسلی است که احتمالاً برای تولید عکس های بهتر در طول روز و در شرایط کم نور ، از فن آوری binning pixel استفاده می کند.

وان پلاس همچنین تصمیم گرفته است وان پلاس 8 را با یک لنز با زاویه 16 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده و متناسب با هر اطلاعات درج کند. اما به جای اینکه مجدداً یک دوربین زوم تله فوتو 2 برابر داشته باشید ، وان پلاس ظاهراً گوشه هایی را بریده و با دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی آن را تعویض کرده است.

تصاویر وان پلاس 8

همه اینها با یک فلاش LED در زیر ماژول دوربین همراه است. همچنین در پشت تلفن هوشمند موجود است و به روز شده وان پلاس نام تجاری است که به تازگی هفته گذشته رونمایی شد.

ساندویچ بین پانل های جلو و عقب یک قاب آلومینیومی است. این خانه در قسمت پورت USB-C ، بلندگو و سینی سیم کارت در پایین قرار دارد. یک صداپیشه صدا در سمت چپ؛ یک کلید قدرت و کشویی هشدار در سمت راست؛ و یک میکروفون در بالا.

یک بلندگو داخلی نیز وجود دارد که در لبه بالایی قاب ، درست بالای صفحه نمایش سیال AMOLED قرار دارد. طبق گفته های اخیر ، این میزان در 6.55 اینچ اندازه گیری می کند و از وضوح Full-HD + (2400 x 1080p) با نرخ تجدید 90Hz پشتیبانی می کند ، همانطور که قبلاً در وان پلاس 7T دیده می شد.

اما این بار ، شکاف بحث برانگیز با یک سوراخ پانچ قابل قبول تر در گوشه بالا سمت چپ که در آن سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد ، جایگزین شده است. حاشیه ها نیز اندکی کاهش یافته و لبه های آن خمیده است ، چیزی که قبلاً برای مدل های دارای مارک حرفه ای اختصاص داده شده بود.

اتصال Snapdragon 865 و 5G

وان پلاس 8 5G

با توجه به راه اندازی داخلی وان پلاس 8 ، مشخصات فاش شده نشان می دهد این پرچمدار از چیپست رده بالای Snapdragon 865 بهره می برد. این بدان معنی است که مشتریان می توانند از عملکرد باورنکردنی و اتصال 5G به عنوان استاندارد انتظار داشته باشند ، البته با قیمت بالاتر از سال گذشته.

همچنین 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه استاندارد به صورت استاندارد وجود خواهد داشت. کارت های میکرو اس دی متاسفانه پشتیبانی نمی شوند ، اما به نظر می رسد یک نوع گران تر با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی برای کسانی که شما به آن احتیاج دارید ، در راه است.

یک مورد که بدون توجه به بازار یا نوع آن بدون تغییر باقی خواهد ماند ، باتری است که طبق گزارش ها ظرفیت 4،300mAh را ارائه می دهد. این کاملاً بزرگتر از سلول 3800 میلی آمپر ساعتی است که در داخل وان پلاس 7T وجود دارد و باید به راحتی تخلیه اضافی ناشی از 5G را تأمین کند.

وان پلاس 8 از شارژ سریع 30W پشتیبانی می کند ، اما به دلیل پایین تر بودن قیمت ، به شارژ بی سیم و پشتیبانی از شارژ بی سیم معکوس اضافه نشده است. فقدان مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 ناامید کننده ترین بخش این گوشی است.


محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *